al nagedacht over kraamzorg?

hebben jullie al je aangemeld voor kraamzorg???
ik ben zelf kraamverzorgende en zal wrs weer een collega krijgen maar nu werk ik erg partime en ken momenteel echt weinig collega's

bij mn zoontje had ik mijn eigen leerling maarja zei is ondertussen weg helaas...

ik heb morgen de 2de echo en erna maak ik het wrs bekend want ik draai standaard avond/nacht en weekenddiensten en nachten is best pittig momenteel omdat ik zo moe ben...

ben benieuwd naar jullie of jullie er al mee bezig zijn.
en weet je al welk buro het wordt?

Hi!

Kraamzorg heb ik gelijk na mijn 1e echo al geregeld. Ik was toen 7 weken en 2 dagen. Ik heb om het zelfde kraambureau gevraagd als die ik bij mijn 1e had. Is me gewoon heel goed bevallen toen.
Bij ons wordt het Kraamzorg Zuid Gelderland.

Ik kan me voorstellen dat het erg pittig is om nu avond/nacht diensten te werken. Je hebt ook nog een kind rondlopen dat aandacht overdag wilt, pfff, respect hoor!

Heb je zelf al wel een voorkeur voor een collega? En waarom bel je anders je eigen leerling niet op om te vragen of ze het wilt doen? Vragen staat vrij toch? Het is jouw kraamtijd....

Succes met alles!

Liefs, Nicole 11w2d

heej nicole

die leerling is dus al weg heeft ontslag genomen:S
en ik heb wel 1 leuke collega maar die werkt net als mij alleen avonden en weekenden en de rest van de collega s tja ben een zeikerd vind het verschrikkelijk als een onbekende in mn huis loopt en voor me zorgt enzo erg he... maar goed ben gewend om dat zelf te doen hihi

ik werk zelf bij kraamcentrum homecare....

groetjes danielle

Hi!

Maar werkt die leerling nog wel in de kraamzorg bij een kraambureau? Want anders kan je toch dat kraambureau inschakelen en zeggen dat je perse haar wilt hebben?
Of kan dat niet? Ik heb geen idee hoe dat werkt hoor!

Liefs

Ik heb mijn kraamzorg bij Elmar kraamzorg geregeld das lekker dichtbij en ik ken er veel mensen heb daar stage gelopen. maar ik ga natuurlijk voor de aller aller leukste kraamverzorgende mijn eigen mama.
groetjes jetske

Ik heb het net ook even geregeld. Het wordt Kraaminzicht. Fijne mensen, niet piepjong en erg deskundig met borstvoeding. Vind ik belangrijk. Tis toch altijd afwachten wie je krijgt. Bij mijn eerste een hele lieve dame van Yunio. Echter, zij kunnen niet garanderen dat je de hele week dezelfde krijgt en dat vind ik zo'n onrustig idee.

Terug
Bovenaan