Al op 25ste dag ongesteld 11 dagen na ei ~! Vreemd help !!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi dames

IUk ben hier niet zo heel veel te vinde maar leest wel altijd trouw mee...
Ik ben sinds Augustus vorig jaar gestopt en tot heden niet zwanger !!!!!!!!!!
Nu ben ik sinds 2 maanden aan het tempen en telkens rond de 14 dag gaat ie naar de 36.7 dus De ei Denk ik ! ( me temp schommelt altijd een beetje tussen de 36.2 36.4/5
Maar nu deze maand weer trouw de 15de dah omhoog en Nu al Ongesteld !!! Me tempwas vanochtend ook gezakt naar 36.4 ik snap er egt niets meer van je word tog altijd 14 dagen erna pas Ongesteld !
Ik zie de moed steeds verder zakken ga denk ik maar met ovulatie testen beginnen!!!!!
Naar de dokter durf ik nog niet ben zo bang dat er wat   mis is iedereen krijgt kindjes behalve ik !!!!!!
Wat zouden jullie doen ??????????

En welke ovuluatie testen zijn het beste en waar kan ik ze bestellen via het net

alvast bedankt !!!!

Liefsssssssssss

Hai,

11 dagen na je eisprong ongesteld worden is helemaal niet raar. Ik heb dat ook altijd en kwam er ook pas achter toen ik ben gaan temperaturen.

Alles tussen 10 en 16 dagen is normaal. Het moet wel altijd hetzelfde zijn en niet teveel schommelen. Bij mij is het altijd 10/11/of heel soms 12 dagen maar nooit langer.

Ik heb de ovulatietesten op de site www.sensitest.nl gehad en die werken bij mij rpima en kosten maar een euro per stuk.

Veel succes.

Nataly

Terug
Bovenaan