al paar dagen misselijk en last van me buik

He meiden heb sinds paar dagen s avonds last van misselijkeheid, sosm moet ik echt over geven, heb veel last van me darmen veel darm krampen verders is mijn stoelgang goed.

Heb ook veel last van harde buiken, nu der net 3 a 4 keer in 2 uur tijd pfff ik ben door gegaan omdat ik de kleine ook op bed moest leggen maar leuk was het niet kwam haast de trap niet af,

Kleine is al stukje ingedaalt en ben 33+5 dagen zwanger,zou het nu al oefen weeen zijn of iets anders, ik kan me dit bij mijn dochter niet herinneren meer omdat dot al ruim 3 jaar geleden is .

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven voordat ik me ongerust maakt en dus voor niks de verloskundige moet bellen.

sorry dat ik veel zeur hier

liefs
 
Er heerst buikkrampen en misselijkheid, zonder dat je echt heel erg ziek bent. Ik heb er nu 3 dagen last van. Dat zou het kunnen zijn. Maar ook kan je veel harde buiken krijgen als je kindje indaalt, zogenaamde indalingsweeen. Voor voorweeen is het nog wel wat vroeg. Ook een beweeglijk kindje en veel harde buiken kan op je darmen slaan overigens. Het zit allemaal in die buurt.
 
he mama van 33008 dank je wel voor je reactie, buik krampen heb ik gelukkig alleen s ochtens en als dan naar de wc ben geweest is het over, alleen rare is dat het pas rond een uurtje of 4 de misselijkheid begint en de harde buiken zijn ook pas s avonds,

Ik moet vandaag weer naar de verloskundige voor een echo dus ga zeker aan haar nog ff na vragen wat het kan zijn, deze echo was al geplant dus is gewoon volgens mij voor controle wegens dat me buik met 30 weken kleiner was/is dan met 20 weken.

liefs
 
Misschien ben je overdag wel te druk en krijg je daarom 's avonds die harde buiken. Je buik komt nu ook steeds hoger te liggen waardoor je maag in verdrukking komt. Misschien dat je daarom wat misselijk bent? Ik zeg maar wat hoor, hopelijk heeft je vk een goed antwoord/advies!!

Liefs ciomama
 
hoi ciomama dank je voor de reactie, ja ik weet niet ik ga dit zeker met de verloskundige over leggen, maar aangezien de kleine al stukje ingedaalt is lijkt me sterk dat die tegen me maag aan komt maja ik kijk ff zometeen wel wat de verloskundige zegt

liefs
 
Ik sluit me aan bij ciomama. Denk dat je overdag misschien te druk bent en daarom pas later niet lekker wordt.
Probeer je rust te nemen (zover dat lukt met een kleine meid van 3).

Sterkte! Liefs Lisette
 
Terug
Bovenaan