al ruim 2 weken ongesteld

Hoi meiden,

wat gebeurt er toch allemaal met je, ná een miskraam en ná een curretage?
Ik heb op 25 november een miskraam gehad en een dag later gecurreteerd. 1 dag voor de kerst werd ik ongesteld, in eerste instantie wel blij, gezien ik dacht dat m'n lichaam weer een beetje normaal functioneerde, maar m'n menstruatie kwam niet echt op gang. Af en toe een beetje, af en toe heel veel bloedverlies. En dat duurt nu al ruim 2 weken.

Zijn er meerdere dames die het zelfde hebben (gehad)? Ik ben heel benieuwd wanneer ik nu weer een normale cyclus kan verwachten?

Liefs, Annette

Hoi Annette,

Ik heb 20 oktober een miskraam gehad, deze is opgewekt met pillen. Heb daarna 2 weken gevloeid, daarna was ik na een week weer ongesteld, een gewone menstruatie. Ik dacht dat het allemaal weer ok was totdat ik elke keer wat bloed verloor en veel bruin slijm, ik wist  niet meer wanneer ik ongesteld was. Na 1,5 maand ben ik naar de dokter gegaan en toen ben ik doorverwezen naar de gyn. Dat zul je altijd zien, maar sinds ik bij de dokter  ben geweest, geen bloed meer verloren.... De gyn heeft een echo gemaakt en alles blijkt in orde, waarschijnlijk heeft er nog wel wat weefsel gezeten waardoor ik elke keer bloed verloor.
Als je je veel zorgen maakt, zou ik toch contact opnemen met huisarts of gyn.
Sterkte.

Groetjes Lies

Hoi Lies,

dank voor je reactie.
Afgelopen weekend begon ik me wel een beetje zorgen te maken, maar ik heb nu het idee dat mijn menstruatie nu echt op gang is gekomen. Ik heb nu heel regelmatig bloedverlies, gelijk aan vóór de zwangerschap en hoop dus maar dat dit dus nu een 'echte' menstruatie is.
Als het nu binnen enkele dagen helemaal over is, weet ik het zeker, en kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen. Ik kan niet wachten om opnieuw zwanger te raken.....

Groetjes, Annette

Terug
Bovenaan