Al ruim overtijd maar niet zwanger helaas...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben afgelopen januari gestopt met de pil en ben toen na 5 weken ongesteld geworden. Vervolgens heb ik daarna 2 keer een cyclus gehad van 6 weken. Nu ben ik 13 mei voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb 2 keer een test gedaan, beide negatief. Ik voel me ook niet zwanger, geen pijnlijke borsten, niet misselijk enz. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en hij had het erover dat ik wellicht een cyclus heb overgeslagen. Ik was juist zo blij dat mijn cyclus alweer zo snel op gang was gekomen na het pilgebruik.
Mijn vraag is, wie heeft hier ook ervaring mee en kan mij geruststellen?
Ik hoor graag jullie reacties.
Bedankt!

Merel

hallo olijf,

ook ik ben in januari van dit jaar gestopt met de pil,24-1 nog de
menstruatie gehad van de pil en daarna 3-3 weer en toen pas weer 3-6 en
afgelopen maand op de zevende weer.

ik weet dus wat het is en ik kan je zeggen dat het vanzelf goed komt
omdat ik in 2001 ook gestopt was met de pil en 3x ongesteld ben geweest
in dat jaar ,maar toen ging mijn menstruatie meer achter elkaar komen
en werd ik toch zwanger.

ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

groetjes dollie

haihai
ben 29-4 voor het laatst ongesteld geweest ook nog van de pil en daarna niet meer. heb er dus nu 2 overgeslagen. volgens de gyn ben ik gewoon vruchtbaar......
heb gewoon eisprong gevoeld 2 x maar nu had ik hem eigenlijk vandaag moeten hebben en heb nog niets gevoeld.... dom ff testje gekocht en gedaan. hardstikke negatief dus. maar kon het gewoon niet laten want stel je voor. nou ja volgende maand maar weer eens testen toch?

hai dames,

dit is ook echt wat ik nodig heb, ik ben zo onzeker over het zwanger worden.