Al sinds 5 december 2010 geen menstruatie meer gehad!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb sinds 5 december geen menstruatie meer gehad!! Ik ben alleen nog steeds niet zwanger.. Ik heb wel af en toe krampen als of ik aan het menstrueren ben..
Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik ben al bij de dokter geweest en die heeft mijn pillen gegeven om de menstruatie op te wekken echter heb ik deze niet gebruikt want als k wel zwanger zou worden vergroot dat de kans op een afwijking aan het kindje..

Wat moet ik nou??

Hey hoi,

Is het niet een idee om eerst je ongesteldheid op te wekken en daarna pas aan de klus te gaan voor een kindje? Als je niet ongesteld bent geweest heb je volgens mij ook geen eisprong gehad?
Vraag anders een doorverwijzing naar de gynaecoloog, hij/zij kan je verde rhelpen!

volgends mij heb je dan inderdaad geen eisprong gehad, ik zou weer de arts bellen.

Ik heb precies hetzelfde!! Ik ben vanaf 6 december niet meer ongesteld geweest.. ook toevallig hahaha.

Ik heb een inwendig onderzoek gehad bij de huisarts maar er was niets 'vreemds' te zien.

Morgen moet ik naar de gynaecoloog om te kijken waarom het zo lang duurt voordat ik ongesteld wordt.

Ik dacht/ denk dat ik ook zwanger was/ ben.. ben dus errug benieuwd wat er uit komt morgen!!

Ik denk dat je ff een testje moet doen en als je niet zwanger bent, dan kan je altijd nog met die medicijnen beginnen!!!

Succes!

Ik zou ook de medicijnen gebruiken om je ongesteldheid op te wekken. Daarna kun je kijken of er misschien wat regelmaat komt in je cyclus. Ik weet niet of je zwanger kunt worden als je niet menstrueert. Dat zou je eens na moeten vragen bij je ha.

wanneer je niet ongesteld word heb je geen eisprong gehad.
en dan word het dus ook niet afgevoerd.
ik zou dus ook gewoon die medicatie nemen en dan kijken of je daarna weer normaal ongi word.. zo niet zou ik maar aan de bel trekken bij de gynocoloog.. heeft mijn zus ook gehad.. zij had wel eitjes.. maar geen eisprong en werd dus niet ongi..

en heeft nu overgens 3 mooie dochters..

succes..

liefs

Terug
Bovenaan