al sinds vrijdag alleen :-(

A

Anoniem

Guest

Yari en ik zijn al sinds vrijdag alleen thuis. Manlief is naar een festival van de band Normaal en staat daar op de camping. Maandagmiddag komt ie pas weer thuis. Vind er niks aan. Nooit geweten dat ik manlief zo kon missen zeg. Is natuurlijk wel weer een goed teken.

Maar ja het is even niet anders en ga straks met Yari maar even een rondje rijden en misschien gaan we wel even pannenkoeken eten ergens. Hebben wij ook even iets leuks.

Dat t maar gauw maandagmiddag mag zijn.

xx Elly mv Yari

Hoi Elle,

Is inderdaad niet gezellig als je alleen zit dan. Ik zorg dat ik mijn weekend ook vol gepland heb als manlief weg is. Komt niet zo heel vaak voor, maar in juli is hij naar Rock Werchter geweest en ben ik naar mijn ouders geweest, met vriendinnen afgesproken e.d., zo kom ik de tijd ook gezellig door en is hij zo weer thuis. Misschien een tip voor een volgende keer.

Groetjes,
mv Tijs

Wat ongezellig dat je hem het weekend moet missen, Elly. Ben je nog lekker pannenkoeken gaan eten?
Hee, mv Tijs wij zijn ook vaak op Rock Werchter geweest, vond het altijd erg leuk. Had je geen zin om mee te gaan of wilde je Tijs niet missen?
Groetjes mv Thom

Hey mv Thom,

Ik ga ook heel graag naar festivals. Maar het probleem is dat Rock Werchter meteen na mijn examens valt (moet nog 1 module SPD halen). Dat vergt altijd veel energie. Ik had op dinsdag examen. Daarbij is juli op het werk altijd heel druk, dus helaas heb ik de laatste jaren een verstandige keuze moeten maken en ben ik niet meegegaan. Hopelijk haal ik mijn examen in december en kan ik volgend jaar weer mee! En meer festivals zit er financieel gezien nu niet in. Ze worden er niet goedkoper op.
Maar ik heb helaas wel weer veel gezelligheid en erg goede optredens gemist.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan