al spullen gekocht???????????

Hallo toekomstige mama's,

Hebben jullie al spullen gekocht voor de baby, ik durf nog niet echt spullen te kopen vind het veel te vroeg. Wanneer is het de juiste tijd om spullen aan te schaffen, ik denk dat je rond 20 weken pas aan de slag gaat???

groetjes

hihi jazeker heb ik al spullen gekocht! ik weet al vanaf week 14 wat het geslacht van onze kleine is dus toen heb ik wel iets gehaald!
ik heb nog niet veel gehaald omdat wij al 3 kids hebben en ik al zooooveel heb.
ik heb wel al met 12 weken een eerste pakje zelf gekocht! lekker neutraal pakje, ik vind die eerste 12 weken dan toch een mijlpaal en na 3 goeie echo's durfde ik het wel aan!

liefs

ja wij hebben ook zeker al heel veel gehaald hahaha...we zijn zelfs al begonnen aan de babykamer zodat we er lekker de tijd voor kunnen nemen.
het bedje hebben we gekregen dus die staat er ook al, ik heb zelfs de rompertjes en tshirtjes in de was gehad zodat ik ze kon opvouwen voor in de kast hihihi...ik vind het helemaal niet te vroeg! ;-)

groetjes...

ik heb nog niks gekocht, het word onze 3de kindje dus ik heb al best veel. Wat ik wel moet kopen is een kinderwagen, de andere is al op. Ik wil natuurlijk de eerste pakje kopen, ga ook voor een neutrale. Ik zelf vind het nou nog te vroeg, maar als ik iets leuks tegenkomt, neem ik het mee.
Kan me ook voorstellen dat als iemand zwanger is van de eerste, nu al vast begint met inkopen, het is best veel dat je moet hebben.

groetjes

ik heb nog niks gekocht, het word onze 3de kindje dus ik heb al best veel. Wat ik wel moet kopen is een kinderwagen, de andere is al op. Ik wil natuurlijk de eerste pakje kopen, ga ook voor een neutrale. Ik zelf vind het nou nog te vroeg, maar als ik iets leuks tegenkomt, neem ik het mee.
Kan me ook voorstellen dat als iemand zwanger is van de eerste, nu al vast begint met inkopen, het is best veel dat je moet hebben.

groetjes

Wij hebben zelf nog niet echt spullen gekocht, hebben al wel heel veel cadeaus gekregen. Ook wij zijn al begonnen in de babykamer zodat we er lekker de tijd voor hebben. De grootste dingen willen we eerst gaan doen en dan komen de wat kleinere dingen wat verderop wel :)
groetjes rosan

Wij hebben de babykamer bijna af. (moest een muur enzo worden gebouwd. daarnaast hebben we alvast wat romperjes en lakentjes gekocht.

De meubels kopen we pas volgende maand ofzo.

Liefs
Yvonne

Terug
Bovenaan