al tijdje op forum maar nooit voogesteld :P

A

Anoniem

Guest
alowa dames..

ik ben prescilla   ben 23 jaar

en ben nu 27 weken zwanger van onze 1ste spruit

moet je zeggen het is een hele verandering in je leven.

en de tijd vliegt voorbij weet nog heel goed toen we de test deden..

en het was   nog niet in de planing vanwege een zware operatie die me nog te wachten staat.
die heb ik moeten uistellen want zag het niet zitten om net 1 week thuis te zijn na de bevalling en dan gelijk week ziekenhuis in en 3 maand gips en dan revalideren..

voor mij is me zwangerschap een wonder..
vanwege me ziektes (( cru gezegt meschien maar dat is ff de meest simpele woord die in me op kwam ))
 beleef ik me zwangerschap heel anders als een normal gezond iemand..

voor mij is alles dubbel zo zwaar als voor jullie zeg maar.
en daarom loop ik ook bij de gynocoloog in het ziekenhuis en een thuisbevaling is voor mij uitgesloten moet echt in het ziekenhuis van wege me ziektes:S
maar ik baal aan 1 kant erwel van want wat is niet het moois om in je eigen huisje te bevallen.... maar andere knat ben ik wel in goede handen en kom in samen met ons spruitje in een versiert huis terecht

veder tjaa ben er niet dagelijks hier omdat ik onwijs moe ben soms voel ik me 99 jar oud   het lopen met me 2 lieve schatten van honden gaat me beroerd af
het een berner   senner van 5 en golden retriever van 3

veder heb ik een schat van een vent die altijd trouw mee gaat naar de gynocoloog en we zijn er samen onwijs mee bezig met dingetjes kopen   blablabla

ons kinderkamertje is in neutrale kleuren wit met creme en de kinder meubels zijn wit met ahorn en wordt aangekleed met de kleur van geslachts hihih

tjaa als jullie veder wat willen weten vraag gerust

groetjes en liefs van prescilla   27 weke

Hallo Mammabeer Prescilla!
Wat fijn voor je dat je zo blij bent met je zwangerschap! Inderdaad een hele verandering hé!
Ben ik erg nieuwsgierig als ik vraag wat voor operatie je moet ondergaan en wat voor ziektes je hebt? Lijkt me best pittig, als je niet "helemaal gezond" bent, een zwangerschap trekt toch ook best een wissel op je lijf!

groetjes,
Mandarijn (37 wk zwanger van de eerste)

hoi prescilla,

erg dat je ''ziek'' bent..  
mag ik vragen wat je dan heb??
het is wel heel mooi als je man/vriend er altijd bij is en er zo betrokken  met de zwangerschap wand het maakt het toch wel een stukje makkelijker dan .

veel liefs samantha
(18weken en 3dagen)

hoi hoi

ik heb ehler danloss type 3 en hypermobiliteit syndroom

zal proberen in het kort uit te leggen wat het precies in houd

ehlerdanloss is een bindweefsel  / gewrichten aandoening alles is bij mij uitgerekt en bij jullie rekt alles netjes terug en ik heb sneller kans op luxaties

en hypermobiliteit syndroom is dat je onwijs lenign bent leniger als iemand die aan balet doet zeg maar.. en daarbij allerlei kwaaltjes reuma etc etc..

ik krijg nog een operatie aan mijn schouder me schouder wordt vast gezet   aan mijn schouderblad omdat ik al tig operaties daar heb aan gehad en ik wou geen leven meer ziekenhuis in en uit dus koos ik ervoor om me schouder vast te gaan zetten zodat ik van dt probleem af was ..

groetjes presje

Welkom op dit Forum! ondanks dat je er al een tijdje bent..

Gelukkig ben je zo blij met je zwangerschap! Onverwachts maakt het ook wel mooi hoor :)
Klinkt zwaar allemaal je ziekte.. Hoop dat het goed gaat komen in combinatie met je zwangerschap!

liefs,

Annelies

Terug
Bovenaan