Al twee weken overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik was afgelopen woensdag 2 weken overtijd, maar alle testen zijn steeds negatief. Vanochtend bij de huisarts geweest, ook die test was negatief.
Toch denk ik dat ik zwanger ben: ik heb altijd een hele regelmatige cyclus, heb sinds m'n eisprong (7 februari) een verhoogde temperatuur (tussen 36.8 en 37.1, tegen normaal 36.3/36.4). Verder ben ik moe, heb ik al twee weken lage rugpijn, gevoelige tepels, hou vocht vast... Niet misselijk, maar dat schijnt sowieso pas bij een week of 6/7 te komen, terwijl 25% van de vrouwen nergens last van heeft. Als ik toch echt zwanger ben, zit ik nu in m'n 7e week... ik zou bijna gaan hopen op misselijkheid.
Ik heb overigens wel minder eetlust, dat dan weer wel.
Maar ik was even benieuwd hoe dat met jullie is: zijn er anderen die ook lang overtijd waren, negatieve testen hadden en toch zwanger zijn? WQat is dan handig om te doen? Kan ik bijvoorbeeld de huisarts om een bloedtest vragen (en hoe lang duurt het voor je daar uitslag van hebt)?

Groetjes!

Wat zei de huisarts? Als de testen nogsteeds negatief zijn, dan denk ik ook dat je helaas niet zwanger bent. Het is gewoon afwachten totdat de rode duivels komen.  Heb je wel een eisprong gehad en weet je wel wanneer? Ik heb al meer gelezen dat er meiden zijn die een hele lange cyclus hadden/hebben. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Dikke kus.

Oja, uitslag van bloedtest is ongeveer 1 week, dacht ik.

De huisarts zei nog maar even wachten tot volgende week en dan nog eens testen, omdat ik dus wel verhoogde temp heb.
Maarja, als die stomme test dan weer negatief is :-( Maar ik denk dat ik dan vraag om een bloedtestje, die wil ik dan, als het allemaal te moeilijk is, best zelf betalen...
En ik heb dus altijd een hele regelmatige cyclus, heb m'n eisprong ook gevoeld en getempt op de 7e...

Terug
Bovenaan