Al twee wk ongesteld

Nou de titel zegt t al ik ben al twee weken ongesteld! Word er helemaal gek van en ben er zo klaar mee. Hopelijk stopt t snel! Hoelang mag zo een menstruatie eigenlijk duren weten jullie dat?

Dat is vervelend ik weet niet wat normaal is.. Je kunt eventueel bij de huisarts informeren

Hier nog altijd rustig ook na het plaatsen van het spiraaltje maar even gevloeid ( een paar drupjes)

Hee meid!

Pff dat is inderdaad wel lang...

Ik weet dat een eerste menstruatie behoorlijk heftig kan zijn na een bevalling, maar dan in de zin van pijnlijk en vervelend.
Als ik jou was zou ik toch even met de huisarts bellen, misschien even langs de gyn, want 2 weken is erg lang.
Verlies je constant helder bloed?

Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, zijn inmiddels 12 weken verder...

Beterschap!

Xxx

Ik heb 2 weken geleden een spiraaltje laten zetten, ik verlies ook al 2 weken een beetje bloed. Had ik ook bij de vorige keer toen ik een spiraaltje heb laten zetten! En daarna werd ik helemaal niet meer ongesteld!
Ik weet ff niet meer of jij een spiraaltje heb laten zetten?? Maar dan kun je inderdaad de eerste maand meer last hebben van bloedverlies!

Groetjes Anne

Mijn eerste menstruatie was ook ongeveer 2 weken hoor.......een week voordat de pilstrip leeg was stopte het echt.
En nu zit ik dus in mijn stop week en ben ik fijn weer ongesteld :(
Maar herken het wel......maar als je twijfeld moet je ff met je ha bellen....

@ juulke, ja ik ben echt gewoon hardstikke ongesteld met helder bloed, pfff dit heb ik zo niet gemist. Ik hoorde al van mijn nichtje dat het wel nog kan duren totdat ik weer begin met mijn nieuwe pil strip, poeh met deze moet ik nog ruim een week en dan nog een x de stop week, Bah ben er zo klaar mee.

ik ben ook al dik 2 weken ongesteld hoor. en ook weer met de pil begonnen maar blijf bloeden... zal wel ff duren voor het allemaal weer gewoon op regel is denk ik...

als je het niet vertrouwd kun je altijd de ha bellen

Terug
Bovenaan