Hey Kiki,
Ik gebruik al een tijdje de handkolf van Avent. Ik ben er erg tevreden over. Zoals een voorganger hier al zei; hij is makkelijk mee te nemen (hup, zo in m'n tas) en maakt (bijna) geen geluid. Ik heb een keer een vriendin gevraagd om voor de deur te luisteren toen ik aan het kolven was. Zij hoorde niets.
Ik werk sinds deze week 3 dagen (nu 2 dagen gewerkt) en het kolven gaat perfect.Het gaat heel gemakkelijk, binnen 15 minuten heb ik een flesje vol (ong. 140 cc). Weet niet of dit aan de kolfligt, of dat dit normaal is...
Wat ik ook wel erg handig vind, is dat er allerlei 'attributen' op de kolf geplaatst kunnen worden. Ik heb pas een doos met daarin een aantal bekertjes gekocht die je aan je kolf kunt zetten,dekseltje (zit er ook bij) erop en bewaren/ invriezen maar. Er zit ook een tussenstuk bij die je op dit bekertje kunt plaatsen en daarop weer de speen. Erg makkeijk allemaal. Ik ben een Avent-fan!!
Twijfelde eerst ook of ik geen elektrische moest kopen wanneer ik weer aan het werk ging, maar met deze kolf, vind ik dat echt niet nodig. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest.
Groetjes,
Doornroosje