Al vaker over gehad.. De autostoel!!

Hey Meiden,

Vinden jullie kids het nu wel leuk om in de autostoel te moeten? Ik herinner me nog een topic van een aantal mnd terug, dat niet alle kindjes het even leuk vinden om in die stoel te moeten.
Nou, Dylano is een laatbloeiertje, dat blijkt weer wel.. Want het gezegde gaat "Ik ben 2 en ik zeg nee" maar Dylano is onderhand alweer 3, en zit nu echt in zn nee-fase. Dacht dat we het al een beetje gehad hadden, maar niets is minder waar.
Maar goed.. Peuterpuberteit noemen ze dat ;-)

Dylano wilt dus niet meer in zn autostoel, en dat vind ik zooo frustrerend!! Soms moeten papa en mama het echt samen doen, anders krijgen we hem gwn niet vast! Dat kan toch niet zeker??
Hij schreeuwt moord en brand als hij erin moet, en of dat nog niet erg genoeg is, bijt hij ook weleens op zijn lip, zodat hij gaat bloeden (hij heb tuurijk niet in de gaten dat ie dat doet).
Maar goed.. Hoe gaat dat bij jullie in zn werk??
Ik ben heel erg makkelijk.. Als Dylano niet luistert, dus echt met alle macht verzetten, pak ik hem op een manier vast dat hij nix meer kan, zodat ik iig de gordel erin kan doen, want dan ben ik al een heel eind ;-)
Maar soms.. lopen er mensen voorbij, en staan je zo raar aan te kijken. Zo van: Ja, mijn kind doet dat nooit hoor!
En dan begin ik toch te twijfelen aan mezelf..
En dat terwijl onze "pedagoge" ons wel gelijk geeft, in dat als Dylano zo moeilijk doet, we het dan maar met de harde hand moeten doen. Tuurlijk niet slaan ofzo, maar hem in de stoel drukken zodat we hem vast kunnen maken..

Wat vinden jullie?? En hoe gaat jullie hiermee om? Of is Dylano nu echt de enige die dit nu nog doet?

Liefs Deb.

Ik denk dat Dylano echt de enige niet is. Ik heb het gelukkig bij Sam nog niet gehad. Maar als dat gaat gebeuren dan ben ik degene die het laatste "woord" heeft en dat betekend dat ze toch in die stoel moet! Zal mij een biet zijn wat de mensen dan denken.

Ben benieuwd hoe de rest dat doet.

Groetjes Patricia

Hier ook geen last gehad tot nu toe..haha
Maar ik ben dan ook echt de baas hoor, niet willen mag best...maar het is gewoon iets dat moet!
Dus geen discussie!!
Gr Rina

Alice wil graag in haar stoel, ze heeft ook net een nieuwe omdat Erik in haar oude zit, ze is er helemaal trots op.
Maar ookal wou ze niet dan heeft ze gewoon pech, het moet gewoon en klaar dus ik geef je helemaal gelijk!

Groetjes

Ehm Feline gaat wel eens naast de bestuurdersdeur staan en zegt dan HIER ZITTEN.
En dan zeg ik nee je gaat in je stoel. Dan zegt ze nee en dan zeg ik: Ja wel want als we een botsing hebben is het anders heel gevaarlijk. En dan luistert ze... haha

groetjes Maris

Hey Maris, Dylano mag bij ons de kleine stukjes soms wel voorin zitten.. hij ziet dan eenmaal meer.

Maar wel fijn dat jullie kindjes zo goed in hun stoel willen zitten!
Alberdien, Dylano zit ook al in zo'n stoel als Alice zit.. Eerst vond hij het wel stoer, maar nu vind hij het dus helemaal nix meer :-S

Liefs Deb.

He Debby,
Moet je natuurlijk zelf weten hoor, maar als er wat gebeurt.... En je moet duidelijk blijven en nu mag hij soms wel soms niet, daarom doet hij zo moeilijk denk ik.
groetjes Maris

Hey Maris,

Dylano doet niet daarom zo.. Vandaag had ik afgesproken dat hij op de terugweg van mijn ouders naar huis voorin mocht zitten.. Uiteidenlijk heeft Oma achter hem aan kunnen hollen omdat meneertje niet in de stoel wou.
En we kunnen regelmatig heel goed afspraken met hem maken, dus dat snapt hij wel.
En als er iets gebeurd.. Tja.. das met alles zo toch? Daar ben ik heel nuchter in.. T is niet dat wij het gevaar op gaan zoeken..

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan