al vanaf gisteren geen leven gevoeld.....

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,
hebben jullie weleens dat jullie meer dan een dag geen leven voelen?
ik heb gisteren druk bezig geweest met poetsen en toen ik s'avonds op de bank ging liggen had ik geen leven.
normaal heb ik rond een uur of half acht leven en dan echt flink.
dus toen ik naar bed ging heb ik liggen duwen op mijn buik maar weer geen reactie.
en nu ik uit bed ben nog steeds niet.
normaal heb ik wel iedere dag leven.
misschien maak ik me wel druk om niets maar ik had vannacht een nachtmerrie gehad dat  mijn baby dood was.
nu moet ik zometeen gaan werken en ik hoop dat de baby nog wel even wat laat voelen.
ik zit niet lekker in mijn vel zo.
gr lisette

hoi

ik heb het ook weleens ene dag gehad,maar je moet toch eff vandaag in de gaten houden of de baby beweegt,al is het maar een beetje.zo niet zou ik gewoon even vk bellen voor extra controle doen ze niet moeilijk over.gr wendy 36,2wk

was gisteren de dag van de rustige baby's denk ik...
hier namelijk ook, maar ik was de dag ervoor zo druk geweest op werk. maar gisteravond in bed kwam er gelukkig wel weer actie!

ik zou gewoon de VK bellen, kan je even naar het hartje luisteren.
als ik zelf twijfel doe ik dat altijd zelf, heb een angelsound. en ben dan altijd weer gerust gesteld.

hoop dat je je kleine ondertussen al gevoeld hebt, en anders gewoon naar de VK gaan hoor!!!

Hoi meiden,
bedankt voor jullie snelle reacties.
ik moet nu gaan werken en ben om drie uur klaar.
ik heb net nog even aan het duwen geweest op mijn buik en toen kreeg ik een kleine reactie terug.
ik hoop dat hij in de loop van de dag wat actiever word.
mocht dat niet zo zijn dan bel ik vanmiddag nog wel even naar de vk.
bedankt voor jullie steun.
ik ben eigenlijk de hele zwangerschap al ongerust en dit had ik bij mijn eerste niet.
ik lijk wel een ouwe zeur.
we zullen het maar op de hormonen steken.
ik heb vanavond een feest van mijn werk dus als ik het niet volhoud ga ik gewoon weer naar huis.
hoor jullie vandaag nog wel.
gr lisette

hi

bel anders je verloskundige, weet zeker dat ze het geen probleem vind je even te zien, kan ze het hartje checken. je werk zal het ook niet erg vinden, ga je het zo wie zo vol houden, hele dag werken dan nog feest van werk? (had gister ook iets met werk maar ben eerder weggegaan, trok het gewoon niet meer).

ik had gister trouwens ook al een rustige baby, maar ben ook heel druk geweest, geloof wel dat ze rond deze tijd ook minder gaan bewegen, ze hebben steeds minder ruimte.

sterkte,
lia

Hey Lisette,

Hoe is de dag voor jullie verder verlopen?

Liefs, Lotte

ey lis.

ik had het van de week ook.
we hebben altijd een avond ritueel, ik ga liggen en hij schopt me in elkaar, nou van de week dus niet, dus ik bel vk.
moest hartfilmpje laten maken in zkh.
daar aangekomen lag 5 minuuten, ging meneer even koppeltjeduikelen, schoppen en druk doen.
dus voelde een beetje schaamte, had ik me dan aangesteld.
maar goed later dacht ik, het gaat wel om mijn kind, en voor hetzelfde geld was het wel mis.
dus naja als jij het niet voldoende vind ff bellen dus.

xxx martine

Hallo!

Herken het inderdaad ook, van de week ook een dagje minder/niet gevoeld, vk zegt tegen mij dat als je maar minimaal 5 kleine beweginkjes per dag voelt, zoniet meteen bellen.

Hoop dat je inmiddels gerust bent gesteld?

Liefs moeder van Ukkie

Terug
Bovenaan