Al vast 1 kerstwens komt uit ;)

Meiden, na een paar zeer spannende dagen vanmiddag in het ziekenhuis een mammo en echo gehad. Bij de echo brak ik wel even en dacht: ooo mijn god... kon mijn oren dan ook bijna niet geloven toen ze zei dat er niets zorgwekkends zat.
Klierweefsel is flink verdikt en straalt uit naar nek, rug en oksel maar niets verontrustends dus.
Ontzettend lief van het meeduimen en de smsjes!
Al 2 taarten op want eetlust is weer helemaal terug hier :)
Dikke kus van hier!
Evi en Daan

Lieve Daan,

Wat een ontzettend fijn bericht!!!!!! Pffffffff, wat een opluchting!

Hopelijk ga je een heel fijne kerst tegemoet en ik blijf hopen dat 2009 jouw jaar gaat worden! Het is nu genoeg geweest met de 'negatieve' dingen. We spreken in 2009 snel een keer af.......

X Fonske

OHHH!

Wat een super nieuws om deze dagen het nieuwe jaar mee in te gaan zeg!
Ik zou zeggen : neem nog een stuk taart en open de champagne alvast...
Ben helemaal happy voor jou en Evi hoor!

Hele dikke kus, Marieke

Heb vandaag meerdere keren aan je gedacht...wat een geweldig nieuws zeg! Super!

Maar ik kan me ook voorstellen dat nog niet alle zorgen weg zijn. Je bent even flink met je neus op de feiten gedrukt en de zorg hoe het met Evi verder moet als jij er niet meer zou zijn zal nog wel even door je hoofd spoken.
Ook wij zouden daarin beslissingen moeten nemen, maar schuiven die steeds voor ons uit...erg slecht natuurlijk, maar ook heel menselijk. Want je wilt gewoon zelf voor je kind zorgen. Punt uit. Gelukkig kun jij eerst weer volop genieten van je meisje én van je gezondheid!

Proost!
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan