Al verteld aan de andere kids?

Hoii,
Las dat er veel moeders hier zijn die al meerdere kinderen hebben.
Hebben jullie al aan hun verteld dat jullie zwanger zijn?

Jeroen is 2j 9 mnd en hij weet wel dat hij grote broer word, maar nog niet wat het inhoud. We hebben hem het zinnetje 'ik word grote broer' geleerd om het zo aan de opa's en oma's te vertellen.

Moet nog even op zoek naar een goed uitleg/voorlees boek. Heeft iemand van jullie tips?

Mijn dochtertje (2 jaar en 2 maanden) weet nog van niets. Ik wil eerst zekerder zijn van dat het allemaal goed blijft gaan. Dan ga ik het zeker met haar bespreken. Op haar niveau natuurlijk! De komende maanden zal het wel wart duidelijker voor haar worden als mijn buik gaat groeien en ik wil dan idd ook een boekje zoeken. Hebben al een Dora aflevering waarin ze grote zus wordt van een 2ling!

in de biblioteek kan je veel boeken lenen, bij ons zijn kinderen gratis ( weet niet of het overal is)

ik heb bij mijn dochter ( toen ik zwanger was van ozne zoon was) een t-shirt aangedaan met de text
geef mij snel een kus
want ik word een groote zus

bij een jonge kan iets van

stoer........ik word een groote broer

kan laten bedrukken of met textilstift opschtijven

mijn man zij een keer tegen onz zoon ) 2 jaar oud)"mama heeft een baby in de buik "hij heeft het herhaalt maar snap er natuurlijk niks van. Onze dochter weet nog van niks, ze is al 4 en zou het al kunnen doorvertellen ( misschien snap ze niet helemaal wat het inhoud, maar kan overal ropen mama heeft een baby in de buik hehe)
we willen het probeeren tot 12 weken niet te vertellen, maar word wel moelijk, ik heb niu al een buik.......

mijn kinderen weten het wel, maar de rest weet het namelijk ook al. Ze zijn er niet heel veel mee bezig hoor, mijn jongste vraagt nog wel eens of ik echt een baby in de buik heb.

Toen ik zwanger was van de eerste hebben wij het biba baby boek gekocht voor onze dochter (was toen 1.5 jaar) Erg leuk boekje met flapjes om in de buik te kijken. Driekids

Toen ik zwanger was van de eerste hebben wij het biba baby boek gekocht voor onze dochter (was toen 1.5 jaar) Erg leuk boekje met flapjes om in de buik te kijken. Driekids

Terug
Bovenaan