Al verteld? hoe ga jij het doen?

Hallo allemaal!

Natuurlijk iedereen van harte gefeliciteerd!
Het wordt al lekker druk hier op de juli mamaclub!
Heb al bij een enkeling kunnen lezen dat die het aan de ouders verteld heeft, zijn er meerdere??
Wij willen het komende zondag gaan vertellen.
Heb beide ouders uitgenodigd om een hapje te koemn eten. Ook heb ik buikbanden besteld.
OP de 1 staan 2 kleine voetjes in Swarovski en de ander 50% (mijn man zn naam) 50% Jantine 100% ikke.
Zo willen we het gaan vertellen.
Ik doe er eerst een vest over natuurlijk en dan vragen we: "Wat vinden jullie hiervan?" En dan doe ik mijn vest uit. Dus ben beniuwd naar de reactie!
Nu weet ik niet welke het leukst is, de subtiele met de voetjes of de ander met hele grote tekst.
Graag advies!
Hoe willen jullie het gaan vertellen (of hoe hebben jullie het verteld?)

Ben benieuwd naar de leuke ideeen!
Gr Jantine

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd!

Wij mogen 4 december naar de vk voor het eerst en we willen het 5 dec. vertellen.
Ik zou dit jaar voor de taart zorgen en dat komt mij nu heel goed uit. Ik ga hm nameljk bestrooien met roze en blauwe muisjes. Eens kijken wie het eerste doorheeft wat dat betekend :)

Succes zondag!

Groetjes,
Sammie

Hoi,

Ik wil het proberen vol te houden tot sinterklaas.
Dat vieren we met mijn familie dus dan de hele bubs in 1x. Ik zou dit jaar voor de taart zorgen dus dat komt goed uit!!
Ik bestrooi hm met roze en blauwe muisjes en dan afwachten wie het het eerste door heeft haha
Al helemaal voorpret!

Veel plezier zondag!

Sammie

Leuk he die muisjes!!??
Mijn zwager en schoonzus hadden cakejes gebakken en er muisjes op gedaan, maar bijna niemand zag het.
Mijn man keek er naar en zei: "Dus jullie weten nog niet wat het wordt?"
Nou toen begreep iedereen het, haha dat was echt heel leuk.
En dat was vorige maand, dus nu gaan we onze ouders weer verassen.
Wanneer ben je uitgerekend Sammie?

Wij willen het ook met 5 december vertellen. Ben nog aan het twijfelen of we een gedicht gaan maken of dat ik onze zoon een shirt aan doe met de tekst: Ik word grote broer.

Bij de eerste heb ik de opa's en oma's een fotolijstje gegeven met het volgende gedichtje:
Het is hier donker, het is hier puik
en ik zit lekker warm in mama's buik.
Nu ben ik aan het groeien,
want ik ben nog maar heel klein
Ik vind het leuk dat jullie,
mijn opa en oma zullen zijn.
jullie kunnen me nog niet horen,
jullie kunnen me nog niet zien.
in juni word ik geboren,
"mag ik dan in dit lijstje misschien?"

Leuke ideetjes allemaal!

Toen ik zwanger was van de 2e heb ik voor mijn zoon een t shirt gemaakt met op de voorkant: 'Hoera!' en op de achterkant: 'Ik word grote broer!'.

Wij moesten het al wel aan mijn schoonouders vertellen, maar de rest hoort het pas na de kerst. Dit keer krijgen beide kids een shirt. Voor de oudste een plaatje van een tractor en de tekst: 'B(r)oer' en de jongste: 'Mij wacht een hele klus, ik word grote zus!'.

Terug
Bovenaan