Hallo allemaal!
Natuurlijk iedereen van harte gefeliciteerd!
Het wordt al lekker druk hier op de juli mamaclub!
Heb al bij een enkeling kunnen lezen dat die het aan de ouders verteld heeft, zijn er meerdere??
Wij willen het komende zondag gaan vertellen.
Heb beide ouders uitgenodigd om een hapje te koemn eten. Ook heb ik buikbanden besteld.
OP de 1 staan 2 kleine voetjes in Swarovski en de ander 50% (mijn man zn naam) 50% Jantine 100% ikke.
Zo willen we het gaan vertellen.
Ik doe er eerst een vest over natuurlijk en dan vragen we: "Wat vinden jullie hiervan?" En dan doe ik mijn vest uit. Dus ben beniuwd naar de reactie!
Nu weet ik niet welke het leukst is, de subtiele met de voetjes of de ander met hele grote tekst.
Graag advies!
Hoe willen jullie het gaan vertellen (of hoe hebben jullie het verteld?)
Ben benieuwd naar de leuke ideeen!
Gr Jantine
Natuurlijk iedereen van harte gefeliciteerd!
Het wordt al lekker druk hier op de juli mamaclub!
Heb al bij een enkeling kunnen lezen dat die het aan de ouders verteld heeft, zijn er meerdere??
Wij willen het komende zondag gaan vertellen.
Heb beide ouders uitgenodigd om een hapje te koemn eten. Ook heb ik buikbanden besteld.
OP de 1 staan 2 kleine voetjes in Swarovski en de ander 50% (mijn man zn naam) 50% Jantine 100% ikke.
Zo willen we het gaan vertellen.
Ik doe er eerst een vest over natuurlijk en dan vragen we: "Wat vinden jullie hiervan?" En dan doe ik mijn vest uit. Dus ben beniuwd naar de reactie!
Nu weet ik niet welke het leukst is, de subtiele met de voetjes of de ander met hele grote tekst.
Graag advies!
Hoe willen jullie het gaan vertellen (of hoe hebben jullie het verteld?)
Ben benieuwd naar de leuke ideeen!
Gr Jantine