Al verteld?

He meiden,
En, hebben jullie het al rondverteld (behalve hier) dat je zwanger bent?

Ik kan er echt mijn mond niet over houden. Volgens mij weet iedereen het al... terwijl ik me zo had voorgenomen niks tegen bepaalde mensen te zeggen tot 12 weken...

hey!

alleen onze ouders, broertjes, opa en oma en een paar goede vrienden weten t.
de rest van de familie, vrienden en collega's vertellen we het pas na de volgende echo!

ik vind t idd ook erg moeilijk om me stil te houden.... maar aangezien t de vorige x fout is gegaan ben ik nu wat voorzichtiger!

heb je al n echo gehad?

hoi hoi

bij ons weet iedereen het al ik vind dit ook wel fijn en ik kan het niet verborgen houden want heb echt een enorme buik lijkt eerder 20w ipv bijna 10w hihi

Hoi!!

Ik kan m'n mond ook niet houden!
Vreselijk! Maar aangezien ik me ook vreselijk voel vind ik het wel prettig dat iedereen weet waarom ik zo moe ben etc. Ik weet eigenlijk niet meer wie ik het wel en niet heb verteld Ooooh, wat erg he? Zwangerschapsdemensie?? hahahah

Bij ons weet zo langzamer hand steeds meer van de omgeving het. Heb het vandaag aan mn direct leidinggevende en de roostermaker verteld. Die zal ook voor mij vervanging moeten regelen, en docenten beeldende voriming zijn niet zo ongelofelijk makkelijk te krijgen aan het eind van het schooljaar (voor de laatste 10 weken van het schooljaar dus).
Ze waren gelukkig erg blij voor me. Ik ben aankomende maandag ook alweer 11 weken en ik krijg zo'n beetje iedere week een echo momenteel, dus ik begin me langzaam minder zorgen te maken over dat het mis kan gaan (heb al 2 miskramen gehad dit jaar)
We gaan het de rest van mn familie en vrienden zaterdag op mn verjaardag vertellen. we hebben vrijdag nog een echo, kans dat het daarna nog misgaat is minimaal.

Liefs Jen

hoi hoi,

ik heb het meteen verteld aan iedereen die mij de afgelopen 4 jaar heeft gesteund. Ik ben namelijk via IVF zwanger geworden en iedereen leefde zo met ons mee dat ik het goede nieuws ook meteen heb verteld.

groeten umbra

Hey hallo,

Wij hebben het alleen maar aan twee goede vriendenstellen verteld, omdat we het toch echt aan iemand wilde vertellen. Aan onze ouders, familie, werk en overige vrienden nog niets verteld. Ooh en het is zo moeilijk. Maar we willen echt wachten tot na de eerste echo. Ben nu pas 8 weken en 4 dgn. vrijdag pas voor het eerst naar de vk en dan nog een echo plannen. Afgelopen weekend vertelde ineens onverwacht een vriendin dat ze 7 weken zwanger is. Toen was het helemaal moeilijk dat ik nog niets kon zeggen. En al onze vriendinnen reageerde zo leuk en iedereen wilde vanalles weten, toen zat ik letterlijk op mijn lip te bijten...zucht, onze tijd komt nog, alleen nog even geduld hebben,
liefs Chris

Bij ons weet nog niemand het behalve 1 collega van mij, maar die moest ik het wel vertellen omdat ik toen bang was van een 2e MK en zij wist ook van mijn 1e dus...

ben 7 wk en 3 dg en ik hoop het vol te kunnen houden tot de 11 weken na de echo...
lijkt me wel heerlijk om geen smoesjes meer te hoeven verzinnen....

groetjes

Terug
Bovenaan