al verteld?

Hebben jullie het grote nieuws al aan veel mensne verteld? weet je werk het al....iedereen, beperkt aantal mensen?
Daar ik bekend ben met miskramen ben ik nog wat voorzichtig.............
 
Wij hebben het wel meteen tegen (schoon)ouders verteld. Juist omdat ik ook bekend ben met miskramen en wij nu zwanger zijn geworden met IUI. Tegen de rest van de mensen 'sorteren' we ze een beetje. Ik ben vandaag 8 weken zwanger en nu weten ook broers en zussen het (we hebben de eerste echo afgewacht). Over 2 weken hebben we nog een echo met 10 weken en dan mag iedereen het wat mij betreft weten:) Maar het is idd lastig!! Succes en heel veel plezier!!
 
Hallo bltje en anne-nasje,

Wij hebben het ook eigenlijk direct verteld aan de ouders. Ook met de reden dat ik eerder een miskraam gehad heb. Nu hoef ik het niet stil te houden en kan ik er lekker overkletsen met mn moeder bijvorbeeld. Nu ben ik 10 weken en hier en daar wanneer we vrienden zien vertellen we het. De kans word steeds kleiner dat het misgaat ( hou ik me maar voor). Over 2 weken heb ik weer een echo met 12 weken en 3 dagen... spannend!
Bltje: gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
En lekker met zn allen genieten van de kleine hummels in onze buikjes :)
 
we hebben het inmiddels ook vertelt we hebben eerst de echo afgewacht en die was goed daarna mocht iedereen het weten van ons kan het namelijk oon niet echt meer verborgen houden heb namelijk al een flinke buik
we zijn nu iets meer dan 10 weken zwanger
 
Op mijn verjaardag hebben we verteld dat onze bruiloft dit jaar niet doorgaat ahhh, maar de reden is natuurlijk heel leuk. Niemand had het verwacht, zo grappig (wij ook niet hihi) Als we nu vrieden ed tegenkomen zeggen we het ze. Mijn werk ga ik maandag inlichten, vandaag is mijn leidinggevende er niet, maar ik kan echt geen vroege diensten werken, spuug dan alles bij elkaar (vorige week wel tenminste)
 
ja ik wacht de eerste echo af, die gelukkig al wel vroeg is. na de vroege echo lichten we ouders en naasten in en bij de tweede echo die als het goed is week 10/11 is: vrienden en werk. Vooral omdat ik ook eerst zeker wil weten of alles goed is. Heb namelijk niet veel klachten en dan ga je zelf twijfelen en vriendin heeft net een miskraam gehad en was verder dan mij.....
 
Terug
Bovenaan