al weer voor de 3de keer naar de huisarts

A

Anoniem

Guest
Vandaag al weer voor de 3de keer naar de huisarts geweest. Die zal ondertussen ook krankjorum worden van mij.
Gisteren is Evi met antibiotica begonnen en vandaag heeft op haar buik en hoofdje rode vlekjes! Je kunt ze wel weg drukken.
Ik dacht een reactie op de antibiotica.
Ik word van die huisarts ook niet veel wijzer, hij zegt "zou kunnen" .
Hij wilde nog niet stoppen met de ab, maar weer afwachten.
Drinken gaat ook super slecht, dus plassen ook. Ze heeft vanaf gisteren avond 20.00 nog maar 1 keer geplast. Ook nog maar even aankijken en ze regelmatig wat drinken aanbieden.
Nou moet ik morgen werken en daar zie ik nu al tegen op!!

groetjes Sonja

Dus het gaat nog niet beter? Wat ontzettend vervelend. Geen tips, maar wil je veel sterkte wensen.

hoi hoi

wat ik zou doen als je het echt niet vertrouwd is naar de eerste hulp rijden

zeker als ze weinig drinkt en plast is toch niet goed voor zo een kleintje lijkt mij

of mischien een beetje ors geven tegen uitdroging

vind wel dat je ha beetje raar reageerd zeker als het om een baby gaat
hij moet toch beter weten en jou kunnen gerust stellen

ze is toch al langer dan drie dagen ziek

mijn huisarts geeft bij babys altijd 48 uur met koorts en zo duust het langer word je ingestuurd

mij oudste was toen hij negen weken was verschrikkelijk aan het huilen zo uit het niets we kregen hem met niets rusig geen fles baby geprobeert alles geprobeert heb de huiats gebelt
vroeg of ik de hoorn bij kaya wou houden zogezecht zogedaan
hij vond kaya hystirich en moest meteen naar de eerste hulp daar beel hij een lies breuk te hebben waar een stukje darm ingezakt was dus hij had giga pijn vanaf die tijd zweer ik bij me ha

maar ik zou als je het echt niet vertrouwd naar de eerste hulp rijden   zeker als ze niet drinkt of plast
beter te vaak voor niets dan een keer te laat zeg ik altijd maar (miss paniek hoor)

iedergeval heel veel sterkte

liefs mariella en jayla

Hoi Sonja

vervelend dat het nog niet goed gaat met die kleine
Heel veel beterschap gewenst
groetjes Monique

fijn ja,zo'n dokter.zou kunnenja,dus...???
hoe gaat het nu?als je het niet vertrouwd gelijk aan de bel trekken.koorts en ziektes met vlekjes zijn overigens vrij onschuldig,maar weinig drinken,weinig plassen niet.
beterschap.
groetjes karin

heh, wat vervelend!! Ik zou haar goed in de gaten houden, vooral de plasluiers.
En inderdaad, vertrouw je het niet ga dan langs de ehbo!
Veel sterkte en beterschap!!
Groetjes, Alida en Fenna.

He wat rottig. Dat schiet zo niet op zeg. Kan me voorstellen dat je hier niet goed van wordt. Heel veel sterkte ermee.

bah! duurt al veel te lang zo. hoop dat het nu snel de goede kant op gaat.

Terug
Bovenaan