Al zichtbaar?

Ook al ben ik inmiddels 4 kg afgevallen toch begin je nu een buikje te zien. Vandaag had ik een wat strakker truitje aan op een lage broek en toen vroeg een collega er naar. Is bij jullie al iets te zien? Ik pas nog wel de meeste van mn eigen broeken. Jullie?

hai!

wil niet overdrijven maar het is bij mij overduidelijk. ik ben erg slank en ben nu al 6kilo aangekomen. mijn buik ziet eruit als die van iemand die ong. 16weken zwanger is.

vreemde mensen vragen zelfs hoever.ik ben. op het werk in een drukke lift zei een man: jullie kunnen er nog wel bij. en nog meer van deze dingen!

wel gaaf hoor, word het weer wat echter ;-)

bij mij nog niet echt. had al wel in het begin van mijn zwangerschap dat mijn vet massa van de zijkant naar de buik ging nu kunnen ze denken dat ik zwanger ben maar kan gewoon nog mijn eigen kleding aan.

Inmiddels ben ik 2,5 kilo afgevallen. Ik kan zelf al wel zien dat het een beetje anders is maar voor de buitenwereld valt het nog niet op. Gister zeiden oma en overgrootoma dat ze het wel konden zien, maar die willen het ook graag zien ;)

Ik vind zelf dat je het bij mijn nog niet echt kan zien, wel is me buik wat steviger, maar van mijn moeder en vriend hoor ik dat ze het wel kunnen zien.... veel van mijn shirts zitten wel strakker

Now bij mij is dit dan de 5de keer en bij alle vier was mij buik nooit plat meer geworden dus had al een buik van mezelf en nog 10 weken zwangerschap erop dan denk je dat ik al in de 20 ste week zit. Omdat iedereen die vraagt wat het wordt omdat ze denken dat ik al zover ben.

Ik heb ook al echt een buikje. Maar omdat ik het pas vlg week wil vertellen na de 12 weken echo vind ik het ook beetje lastig. Ben die wijde shirten zo vreselijk zat, bah!! Als ik lekker thuis ben kijk ik wel 100 x in de spiegel hahaha.
Dus hoop dat alles dinsdag goed is, hoef ik mijn bolletje eindelijk niet meer te verstoppen!

Ik zie mezelf wal al een beetje opbollen, maar met kleren aan zie je nog niks. Ben nog hetzelfde gewicht als hiervoor en kan m'n eigen kleren nog aan. Vind het niet zo heel erg, omdat er nog tijd genoeg is om een buikje te krijgen...!

Terug
Bovenaan