al zo dik als vier maanden zwanger, maar ben pas 5 weken heen

Hoi allemaal,

Toch wel even een dringende kwestie (voor mij dan).

Ik ben in een paar dagen tijd zo vreselijk uitgedijd, ik lijk wel vier maanden zwanger.

Nu is het wel mijn vierde zwangerschap, maar toch...

Weten jullie raad?

Ben de maand hiervoor wel gewoon ongi geweest.

Tweeling??

Groetjes,

Vanessa

't Zal heus geen tweeling zijn. Als het je vierde zwangerschap is gaat het gewoon veel sneller. Ik zou me er geen zorgen overmaken. Al is het wel naar natuurlijk, je zal sneller vragen krijgen.
Ingeborg

hoi hoi
het is inderdaad zo dat hoe meer kinderen je hebt gehad hoe eerder je dik wordt.het is bij mij ook een ramp hoor.droeg met 5weken ook al positiekleding.het is zelfs zo dat ik net zo,n dikke buik heb als mijn zusje die bijna uitgeteld is en ik ben nog maar 15weken.ze zeiden tegen mij ook vaak,o het is vast een tweeling.maar nee hoor er zit er gewoon eentje.het is niet altijd leuk om zo snel dik te zijn,je loopt heel lang met positiekleding en iedereen vragt wanneer je bent uitgeteld.als je dan zegt dat je 15weken bent kijken ze je aan!!!
nou meid dus heel normaal dat je sneller dik wordt hoor.
liefs sil(15weken zwanger van de zesde)

Hoi,
Ik ben nu ook voor de vierde keer zwanger, en heb nu twee kids.
6 Weken voor deze zwangerschap een mk gehad, en weer snel zwanger. Ook ik had met 10 weken al een echte buik, maar de vk zegt ook dat het vnl lucht en darmen zijn hoor wat de boel zo opblaast. Een kindje is nog echt niet meteen z0 groot dat je het ziet..
Het kan ook een poosje weer stilstaan, en dan valt het weer mee.
Ik ben zelf vrij slank, en dan zie je het ook snel he!
Wel is mijn buik nu al net zo groot met 32 weken als de vorige keer aan het einde..Dat kan dus wel meer worden..haha
Maarja, de boel is al opgerekt geweest, en dan gaat het makkelijker.
Wanneer is je eerste controle?
Groet R, en veel succes.

heb helaas geen goed advies voor je. Ik ben zwanger van mijn derde, en ik moest met 8 weken al positiekleding gaan dragen, omdat geen van mijn broeken meer paste. Ben al 14 kilo aangekomen (nu 24w4d zwangere), en mijn buik priemt naar voren. Nu was ik ook wel erg slank voordat ik zwanger werd, dan schijnt het sneller te gaan. Bovendien is alles wat slapper in je buik als je al meer kindjes hebt gekregen, waardoor je buik sneller naar voren komt.
Maar het zal nu inderdaad vooral je darmen en luchtvorming zijn waardoor je buik zo bol voelt. Niets van aantrekken! Gewoon lekker een strak truitje aan, en doen of het de baby is, haha!
gr,
yvette

Hoi,
Ik was met de tweede zwangerschap ook erg snel dik. Paste met 8 weken mijn broeken al niet meer.
Heb vanaf week 24 eruit gezien alsof ik elk moment ging bevallen. Moest ook heel de zwangerschap aanhoren of ik wel zeker wist dat het er eentje was...
Uiteindelijk is er maar eentje uitgekomen hoor, een kleine 7-ponder.
Maar je zal het wel zwaar krijgen de rest van je zs. Doe lekker rustig aan.
Sil

Thankx meiden,

Moet 9 juni pas naar de gynae voor controle, vond het nog zoooo lang duren ....

Haha ongeduldig he? Het blijft toch iedere keer een wonder hoor en het kan me niet snel genoeg gaan haha.

Maar vind het aan de ene kant leuk om alweer mijn zwangerenkleding aan
te trekken en aan de andere kant weer niet. Je loopt er zo lang in
hihi. En ik was er pas net uit (omdat mijn zoontje nu 7,5 maand is en
ik nog niet zo slank was als voorheen).

Komt volgens mij nu nooit meer goed haha, maar kan me ook niet schelen.

Sonja Bakker komt later wel (of nooit haha, slap he?).

Jullie ook veel succes he!

En dan wacht ik toch maar tot 9 juni ...

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan