Al zoveel kleintjes geboren en ik ben pas 38 weken......

A

Anoniem

Guest
Hoi  allemaal,

Elke dag vind ik het weer heerlijk om te lezen dat er weer kleintjes zijn geboren. Maar ik word nu wel echt ongeduldig, mijn uitgerekende datum is 25 oktober en ik heb het gevoel dat dit kleintje nog wel iets langer kan blijven zitten. Dus misschien wordt het wel een november-kindje.
Ik kan niet wachten om het wondertje vast te houden maar we moeten nog even.
Wie is er nog meer zo ongeduldig?

Groet, Cindy
38w + 2dgn

vandaag ben ik 10 dagen overtijd. Dan is het lang wachten. Ze zouden vandaag gaan strippen maar omdat gisteren mijn vliezen zijn gebroken gaat dat niet door. En nu voel ik nog niks.Had zo uitgekeken naar het strippen. Dan weet je of je baarmoeder al rijp is. En nu met gebroken vliezen mogen ze zelfs daar niet naar kijken. Zo weinig mogelik inwendig vanwege ifnectie gevaar. dat is echt balen.

Hi Cin,

Ja, heerlijk om te lezen he? Maar je eigen ongeduld wordt alsmaar groter.
Ik ben nu 3 dagen overtijd en kan ook niet meer wachten tot het zover is...Helaas, alles is nog rustig dus ik verwacht vandaag ook niets.

Het enige wat je kan doen is jezelf zo goed mogelijk vermaken en niet teveel te gaan zitten wachten. Al is dat heeeeeel lastig! Ik weet het...

Liefs, Billie
40w3d

Hoi hoi,

ja hier nog een ongeduld. Wil ook wel graag ons kleintje vasthouden (niet zo zeer bevallen, dat lijkt mij het minst prettig).

Wilhelmin, hoe lang laten ze je doorlopen met gebroken vliezen? Bij ons   moet je 24 uur na het breken van de vliezen bevallen (hoe ze dat precies met tijd meten weet ik niet). Dus wie weet ben jij nu ook wel aan het bevallen......en is er weer een kindje bij.

Heel veel sterkte allemaal.

Groetjes Belle

ik kan ook   niet wachten onze    tot onze kleine er is ik ben 26 oktober uitgerekent maar van de eerste was ik 16 dagen te laat dus ik hoop echt niet dat me dat nu weer gaat gebeuren. We weten ook nog steeds niet wat het gaat worden dus dat is ook heel spannend we hebben al een zoon van bijna twee.

groetjes dominique

He dames, ik ben dan al wel bevallen, maar kan me goed indenken hoe jullie je voelen. Ik liep 5 dagen overtijd, en bij mij had ik tot een uur voordat de bevalling begon nog geen voorwee gevoeld. Zelfs nauwelijks harde buiken.

Het kan dus ook ineens heel snel gaan, houd moed.....

Succes allemaal,

gr. Petra, mama van Navara

Terug
Bovenaan