al zwanger?

Hallo, Zondag a.s. zal ik normaal gesproken weer ongesteld worden (hoewel ik dat niet precies weet aangezien ik 2 maanden geleden met de pil ben gestopt). Ik heb de afgelopen week 2x donker bloedachtige afscheiding gehad (innestelingsbloed?) en heb steeds een gespannen/opgeblazen gevoel in mijn buik. Wat denken jullie? En wanneer zou ik het beste een test kunnen doen? (zondag is de 28e dag). Alvast bedankt
 
Hoi esme,

Ik ben net als jij zo'n 2 maanden gestopt met de pil. Ben nog helemaal niet weer ongesteld geweest. Het zou voor jou heel mooi zijn als je meteen zwanger zou zijn, maar houdt in je achterhoofd dat het wel even kan duren voordat je lichaam gewend is aan het ontbreken van de pil. Je test kun je al doen op de eerste dag nadat je eigenlijk ongesteld had moeten worden, maar als je dat niet vertouwd kunt je ook nog een aantal daagjes wachten. Helaas moet ik nog even geduld hebben...

Groetejs Marianne
 
Hallo Marianne,
Helaas ben ik toch na 28 dagen ongesteld geworden (vorige cyclus 24 dagen)...Ik ga de komende weken niet 'forumen' omdat ik het zo beladen vind worden (al die verhalen), hoewel ik het wel gezellig vind. Succes!
Groetjes, Esther
 
Terug
Bovenaan