Al zwanger?

Hoihoi medemama's,
En tijdje geleden schreef ik dat we hadden gepland wanneer we met de pil zouden stoppen.
En eindelijk is het zover. Heb me eerste pilvrije week er al weer bijna opzitten.
Voor ik van Vico zwanger raakte had ik de Nuva-ring. Deze heb ik donderdags verwijderd en ben meteen aangeteld. Nu weet ik dat je met de pil moet "ontpillen", maar ik ben heel benieuwd hoelang het duurt voor ik zwanger ben.

Zijn er al meer mensen bezig voor een volgend kindje?

Liefs Ester

Spannend! Ik hoop voor jullie dat het snel gaat lukken om weer zwanger te worden!

Zelf zijn we nog niet bezig met een nieuwe zwangerschap, vanwege mijn bekkenklachten bij Milan wil ik graag dat hij een beetje zelfstandig is voor er weer een kleintje bij komt :) ik denk dat wij pas volgend jaar zomer gaan proberen om weer zwanger te raken, want we weten wel zeker dat we graag nog een kindje willen.

Hoihoi,

Ik was een maand van de pil af en toen al zwanger. dus het kan heel snel gaan! Heel veel plezier en succes.
Wij wachten eerst m'n operatie en herstel af, daarna (dus over een jaar) gaan we het misschien weer proberen.

Ow leuk, en wat spannend weer!! ik had voor alysha ook de nuvaring en was ook meteen aangeteld..dus geen ervaring met de pil hier!! Wij gaan het pas weer volgend jaar na alysha der 2e verjaardag proberen.. afgelope jaar hebben we een huis gekocht dus eerst weer ff een spaarcentje opbouwen haha xxx

Spannend! Succes!

Wij genieten nu volop van ons mannetje die het ons het eerste half jaar heel zwaar heeft gemaakt! Ik wil ook dat hij wat meer zelfstandiger is als hij een broertje/zusje mag krijgen!
Als wij voor een tweede gaan, dan pas na zijn tweede verjaardag!

Wij willen ons tweede kindje graag als Abel ongeveer 3 jaar is. Volgend jaar komt zwanger worden dus pas weer in beeld.

Ook heb ik vorige maand de diagnose reuma (RA) gekregen. Daar ben ik nogal van ondersteboven. Had sinds februari last van mijn knokkels en voeten. Vandaag start ik met een vrij zwaar medicijn.

Onze kleine man is nu 13 maanden, en ik ben nu 11 wkn zwanger van de tweede.
Heb in de tussen tijd een koperhoudend spiraal gehad, en het duurde 3 maanden voordat ik zwanger was. Bij mijn eerste zwangerschap duurde dit 5 maanden. (deze zwangerschap eindigde helaas in een miskraam) En het duurde 7 maanden voordat ik zwanger was van onze zoon. Vandaar dat wij bijtijds zijn begonnen met oefenen ;-). Niet verwacht dat het nu sneller raak zou zijn. Ik ben in Mei 2013 uitgerekend. Dus doe alweer mee op het mei mama forum...

Terug
Bovenaan