@Al1979

Hoi Annemieke,

Ik ben heel benieuwd hoe het met jou en Brent is? Heb je een fijne kraamtijd gehad? En gaat je herstel voorspoedig met je bekken enzo? En hoe vinden de 2 oudste hun kleine broertje?

Groetjes, Irene

He Irene, wat leuk dat je aan mij denkt! Met ons gaat alles goed. Mijn herstel is boven verwachting. En ook Brent doet het goed. Mijn kraamweek was heerlijk. Ookal voelde ik mij erg goed, ben ik veel in bed gebleven. Gewoon lekker rustig aan gedaan en genoten van de aandacht;). Geen overbodige luxe met drie kinderen. Van mijn bekken heb ik niet veel last, maar voor de zekerheid ga ik naar de fysio binnenkort. Ik wil er niets aan overhouden. De jongens vinden het geweldig om een broertje te hebben. Ze zijn erg trots en lief, maar vechten af en toe ook echt om aandacht. We zijn nog op zoek naar de balans, maar dat heeft tijd nodig. Ik ben erg tevreden en uiteraard gelukkig!!! Vandaag mijn eerste rondje buiten met de wagen en het hele gezin. Ik liep daar echt te denken; zie mij hier nou, zo compleet, zien ze me wel...;)

Hoe is het bij jullie? Groetjes

Terug
Bovenaan