Alaaaaafffffff!!! (foto's)

Hoi Meiden,

Het was ruim 10 jaar geleden, maar ik ben  even lekker carnavallen met Lyanne en mijn schoonzusje Margit naar het kindercarnaval hier in het dorp! Vroeger ging ik 5 dagen, dus het was weer even wennen, had ook geen kleding, daarom mijn oude legertenue maar uit de kast getrokken. Lyanne vond het helemaal geweldig!  Volgend jaar gaan we in hetzelfde tenue, heb nog een jaar om wat te bedenken!

Ook meteen maar weer even een foto van Vince, hij groeit zo hard!!

Wij zijn er klaar voor!!

Met suikertante Margit

Hossen met mama

http://lyanne1882006.hyves.nl     /fotos/497056750/0/OCPf/
(even kopieren en de link aan elkaar plakken)

Leuk filmpje..

Ons lieve manneke Vince

Groetjes, Marieke

Wat lijkt ze groot ineens....???!!!! Of komt dat door de hoed? Potjandikkie wat een dame ook ineens zeg! Hoe vond ze het? Heeft ze het carnavallen een beetje in de genen, hahaha?
En jij, WHAHHAHAH! Ik wil nog niet dood meer gevonden worden in dat pak... Ik heb het een paar keer aangemoeten en ik vond het horror! En toen ik het aanmoest voor Koninginnedag in Den Haag kon ik wel janken... Staat je goed hoor!

Liefs, marieke

Lyanne vond het geweldig!! Het zit idd in d'r genen, ze heeft het er nog steeds over! Aangezien mijn schoonzusje ook een carnavaller is, zullen we volgend jaar nog veeeel meer plezier hebben denk ik!!!

Terug
Bovenaan