Alaaf!!!

Meiden, ik ben de aankomende dagen niet aanwezig op ons gezellige forum!! Wij zijn gisteren begonnen met het grootste feest van het jaar, CARNAVAL!!! Gisteren begonnen op school met de kids, vanavond tm dinsdag zijn we 's middags en ''s avonds op pad...!!! (wordt wel paracetamol slikken en kijken hoe lang ik het volhoudt met mijn bil/been, anders stop ik er eerder mee!!)

Voor de meiden die ook gaan carnavallen, veel plezier, ALAAF....!!!!!

XMar

Het is dus toch niet zo goed gegaan.... Kon niet meer staan van de pijn in mijn bil en been... (ischias, beknelde zenuw in mijn bil wat doortrekt door heel mijn been) Kan nu natuurlijk geen drankje nemen... Alcohol verzacht zeggen ze toch?? En de paracetamol werkt ook niet echt... Dus maar naar huis gegaan... Helaas gaat de carnaval dus toch een beetje langs me heen dit jaar... Ach, volgend jaar weer!!! Ik ga nu lekker mijn bed in!

ik wildje je veel plezier wensen, maar lees dat het niet zo goed is gegaan! jammer, en net wat je zegt, volgend jaar is er weer carnaval! en vandaag is natuurlijk de optocht in waalwijk ;)

Hoi mamabo

Ik heb eigenlijk nog nergens gereageerd op het forum, maar lees al wel een tijdje mee. Ik heb dit ook gehad en nog steets af en toe alleen wel een stuk minder. ik heb hier therapie voor gehad en zij gaf mijn het advies om zo veel mogelijk met mijn benen uit elkaar te zitten dus bv in kleermakers zit ook zij ze dat het goed is om met een kussen tussen mijn benen te slapen. bij mijn heeft het wel een beetje geholpen. Ik las dat je ook uit Waalwijk of omg komt dus als je wilt kan ik het adres van de therapeute wel geven?

groetjes kim

Terug
Bovenaan