alabama en fleur!!

gelukkig nieuwjaar allebei, met veel liefdevolle klusdagen.

he Noor

iki was eventjes benieuwd hoe het met jou was?? is je menstruatie spontaan op gang gekomen of heb je toch jammeer genoeg die medicijnen in moeten nemen.
En hoevoel je verder en wanneer de nieuwe iui poging??

fleur..

hoe is het met jullie rustmaandje gegaan, lekker genoten van niet naar zh toehoeven enz.
en verder hoe is het met jullie, wanneer heb je weer een nieuwe iui poging.?

Wij hebben as dinsdag de prik instructied voor ivf, en dan maar weer wachten wanner ik ongi ga worden.
want ja dan begingt het voor ons.brrr vind het nu al best spannend worden.

dikke kus en hou moed en ik brand nog steeds een kaarsje elke avond voor ons en alle anderen.

liefs natas

hoi Natas,
ik wilde net eens horen hoe het met jullie ging.
Spannend hoor,voor jullie.Wanneer verwacht je je menstruatie?

Ik ben net weer ongesteld geworden helaas. Dus ik mag maandag weer beginnen met spuiten voor IUI-3. We gaan er maar weer voor,al heb ik op het moment echt het idee dat het niet meer gaat lukken voor ons.Ik heb moeite om positief te blijven,laat het voorjaar maar weer komen,dan voel ik me een stuk beter dan in de winter. Ik moet wel zeggen dat een maand rust ook heerlijk was,het was anders echt veel te druk geweest in december.

nou meis,succes dinsdag,en laat nog even weten hoe je het vond?!

gezellig weekend.
Fleur

Hoi meiden,

Goed om weer wat van jullie te horen. Natas, fijn dat het bijna gaat beginnen voor jullie.

Fleur, ja ik herken dat wel hoor, er geen hoop meer in hebben dat het lukt. Ik heb er ook weinig vertrouwen meer in (IUI) en ben al aan het lezen over IVF.

Hier eigenlijk geen nieuws. Ben nog steeds niet ongesteld geworden, dus nu toch maar aan de Primolut. Moet dat vandaag voor het laatst slikken en dan afwachten of het eindelijk komt.

Fijn weekend nog!

he fleur.

ho moed hoor ik ken dat gevoel wel heb het ook gehad maar ging dan toch maar wee erheen met wat oed helemaal als ze zeggen dat alles goed is.

Noor. jeetje wat een gedoe mied, stress gegeven of niet, dus nu ben je aan slikken gegaan toch, hopelijk komt het dan toch wel op gang.
jij ook niet je moed opgeven mmaar inlezen kan geen kwaad, ik heb dat ook gedaan.

ik zal jullie op de hoogte houden wat ivf inhoud en wat er bij komt kijken enz.

dinsdag krabbel ik weer over de prikinstucties..

xxxxx natas

Hoi Natas,

Sterkte vandaag met de prikinstructies (en rondleiding op de IVF afdeling of doen ze dat bij jullie niet?). Er zal toch wel weer veel op jullie af komen.

Fleur, jij bent weer aan poging 3 begonnen. Toch wel fijn om weer verder te gaan, of niet? Ik kan niet wachten tot ik weer verder kan.

he noor en fleur

nou we hebben de instructies gehad maar jeetje dan komt er veel meer op je lichaam en relatie kijken dan bij ivf.
MOet eerst pillen slikken 11 dgn lang, dan de vanaf de 4e dag hormomen erbij prikkenalles stil liggen, dan de 11e dag vd pillen, krijg je weer een bloeding de 4e dg echo, dan ander hormoon spuiten stimulerende en dan weer de hormoon voor eisprong, en dan binnen 35u punctie.
De dg van punctie lig ik halve dg in zh, steef op pad met eitjes en potje inleeveren. De insiminatie gebeurt 2a3 dgn erna.
Dit gebeurt in een anders zh, ook de preperatie van de eicellen dat kan bij ons niet in MCA. moeten naar VU toe.
Dus geen rondleiding....
Nu maar afwachten wanneer ik Ongi ga worden, ws as wkd maarja alks het net als vorige mnd was dan wordt het een probleem......

NOOR: hoe is het verder met jou nu als eens ongi geworden of nog steeds niet???

FLEUR: gaat het al wat beter met alles, waaneer mag je voor echo??

he meiden ik denk aan jullie

xxxxxxx

Hoi Natas,

Ja heftig hoor die IVF. Maar gewoon alles een beetje over je heen proberen te laten komen denk ik? Hier nog niet ongesteld. Ze zeiden ongeveer 3 dagen nadat je gestopt bent met de Primolut, dat zou vandaag zijn. Mijn borsten zijn wel opeens weer pijn gaan doen??? Hoop dat het echt snel komt, ben mijn geduld aan het verliezen. Groetjes,

hoi Natas,wat een verhaal zeg,je mag onderhand wel opschrijven wanneer je wat moet doen. Wel lekker dat het nu echt gaat beginnen. Tenminste,wanneer je ongesteld word dan.Zie je het allemaal wel zitten,of zie je er erg tegenop?

Hoi Noor, en al ongesteld geworden? Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig word,je hebt al zo lang moeten wachten.

Ik heb net een afspraak gemaakt voor as maandag voor de follikelmeting,waarschijnlijk donderdag of vrijdag IUI. We gaan er weer voor!

meiden,zet hem op!!
liefs Fleur

Terug
Bovenaan