alabama, moeska, dikkidik,fleur boven aan.

lieve natas,
ik hoop dat je dit berichtje leest, hoe gaat het met je? Hopelijk ben je al wel thuis uit het ziekenhuis onderhand?

@moeska, hoe is het met jou?
Morgen de IUI? Als dat zo is,zet hem op.

ik heb vrijdag de inseminatie gehad,dat word dus weer afwachten. Woensdag gaan we lekker samen naar de film en een hapje eten. (we zijn in de 17 jaar dat we samen zijn,nog nooit naar de bios geweest!!, naar gooische vrouwen wil ik echt niet missen). Ons meisje gaat dan een paar uurtjes naar oma. Ik kijk er nu al naar uit. Even tijd voor ons samen, dat was wel weer nodig. We zijn allebei een beetje langs elkaar heen aan het leven, vooral druk met werk.

Meiden dikke knuffel voor jullie. Fleur

Hey Fleur,

Dat is inderdaad bijzonder dat jullie nog nooit naar de film zijn geweest in de 17 jaar dat jullie samen zijn, wauw! Niet dat wij vaak gaan hoor;-). Ben toevallig gisteren naar Gooische vrouwen geweest, was echt hilarisch:).

Gisteren ook mijn eerste IUI gehad..... was wel even een dingetje hoor. Dat is zo'n potje mikken zorgde voor wat stress bij mijn vriend voornamelijk (bang dat het misschien niet genoeg zou zijn). We zijn samen geweest en hadden ons meisje even weggeracht. De volgende keer kan ik het ook wel alleen maar gisteren was wel fijn dat we samen waren. In 1 uur en kwartier dat we moesten wachten hebben we goed kunnen praten (was wel even nodig).
We hebben besloten dat we het IUI proces af gaan maken en dat we er dan een punt achter gaan zetten. Het zal niet makkelijk zijn maar de IVF stap is voor ons lastig. En jullie?

De IUI viel me trouwens enorm mee. Had wel het idee dat er gelijk iets terug liep..... Ze waarschuwde mij hier trouwens wel voor. Ben in ieder geval netjes blijven liggen. Dus ik ben op het wachtbankje aangeschoven. Mijn gevoel er over is niet heel erg goed....vooral omdat mijn bmsv an de dunne kant was tijdens mijn metingen. Dit is ook iets wat ze de komende periode in de gaten gaan houden want de dikte van het bmsv is wel enorm van belang voor de innesteling. Tsja, we will see.

Geniet van jullie avondje samen woensdag! Is erg belangrijk dat je af en toe even de tijd voor elkar neemt - je wordt ook zo geleefd!

xxx

Hoi moeska.
voor ons eigenlijk het zelfde verhaal,wel IUI- geen IVF.Ik vind dit al heftig genoeg, ik vind dat het nu al veel van je relatie vergt.

Heeft je partner niet thuis het potje gevuld dan?
Mijn man doet dat gewoon thuis,dan brengt hij het naar het ziekenhuis,en komt terug.Na 1,5 uur ga ik dan naar het ziekenhuis, dit is natuurlijk alleen mogelijk als je vlakbij het zh woont. Misschien dat het thuis vullen wat minder spannend voor hem is? Wij waren zelf ook erg verbaast dat er zoweinig in het potje zat,maar tot nu toe niet gehoord dat het te weinig was,dus dat zal wel goed zijn.

Op zich wel fijn dat jullie de tijd hadden om met elkaar te praten,dat kan idd heel erg prettig zijn. Je kon elkaar zo niet ontwijken.
Daarom gaan wij morgen ook even saampjes naar de film en uiteten.

Meid,blijf positief,het gebeurd dat het bij de 1e IUI gelijk raak is,Laat jij dat maar eens zien!!
Ik was na de 1e IUI,toen ik ongesteld werd zo teleurgesteld dat het niet was gelukt.Ik had echt het gevoel,nu gaat het gebeuren. Helaas nu al nummer 4 gehad,ik hoop dat ik over een week meer weet. Ik word tenminste elke keer op de 25 of 26 cyclusdag ongesteld. Ik hoefde dus geen 14 dagen af te wachten.

Meis, zet hem op, zorg goed voor je zelf, meer kan je niet doen.
liefs Fleur

Lieve Fleur,

Bedankt voor je lieve berichtje!
Mijn vriend had het potje ook gewoon thuis "gevuld" en waarschijnlijk was het gewoon de onzekerheid van wat je kan verwachten maar als ik jouw berichtje lees is het "normaal". We waren nu samen gegaan omdat het op een zondag viel maar de volgende keer zijn we niet met zijn tweetjes nodig;-).

Bij mij eigen cyclus werd ik eigenlijk altijd na 14 dagen ongesteld dus even spannend wat deze deze gestimuleerde cyclus gaat doen.....

Ik moet vrijdag nog wel bloedprikken om te kijken of dat de timing goed was.

Tsja, het is allemaal niet niks en zo onbegrijpelijk dat je maarzo zwanger werd van je eerste kindje en dat het bij nummertje twee zo anders kan lopen.....

Geniet van jullie avondje samen en het wordt idd spannend voor ons - fingers crossed, ik duim in ieder geval voor je!

x

Hoi meiden,

Het is erg stil hier. Alledrie in de wachtweken he. En nog niets van dikkidik, ik maak me er wel erg veel zorgen over!

Hoe is het met jullie? Ik ga maandag voor 3 weken op vakantie, dus ik heb wel afleiding op het moment gelukkig. En op mijn werk is het ook erg druk omdat ik alles wil afronden voor ik weg ga.

Hoi
Van Dikkidik klopt echt niet hoor, ik snap er helemaal niets van.Maak me ook echt zorgen,ik kom iedere dag hier even kijken of er al nieuws van haar is.

Hoe is het met jullie?
Ik ben vanochtend begonnen met vloeien,het zal wel weer doorzetten vrees ik.Vrijdag as mijn NOD.
groetjes Fleur

Hoi Fleur,

Wat ontzettend klote dat je begonnen bent met vloeien, maar is dat niet veel te vroeg? Dit was jullie 4e poging toch?

Ik ben juist altijd een paar dagen later dan je zou verwachten ongesteld. Ik heb op dinsdag de behandeling gehad en ik verwacht volgende week donderdag dan ongesteld te worden. Midden tijdens mijn vakantie, maar jah.

Ik heb geen enkele hoop dat deze laatste IUI toch gelukt is. Ben me geestelijk al aan het voorbereiden op IVF.

Groetjes en een fijne dag,
Noor

Terug
Bovenaan