Hoi moeska.
voor ons eigenlijk het zelfde verhaal,wel IUI- geen IVF.Ik vind dit al heftig genoeg, ik vind dat het nu al veel van je relatie vergt.
Heeft je partner niet thuis het potje gevuld dan?
Mijn man doet dat gewoon thuis,dan brengt hij het naar het ziekenhuis,en komt terug.Na 1,5 uur ga ik dan naar het ziekenhuis, dit is natuurlijk alleen mogelijk als je vlakbij het zh woont. Misschien dat het thuis vullen wat minder spannend voor hem is? Wij waren zelf ook erg verbaast dat er zoweinig in het potje zat,maar tot nu toe niet gehoord dat het te weinig was,dus dat zal wel goed zijn.
Op zich wel fijn dat jullie de tijd hadden om met elkaar te praten,dat kan idd heel erg prettig zijn. Je kon elkaar zo niet ontwijken.
Daarom gaan wij morgen ook even saampjes naar de film en uiteten.
Meid,blijf positief,het gebeurd dat het bij de 1e IUI gelijk raak is,Laat jij dat maar eens zien!!
Ik was na de 1e IUI,toen ik ongesteld werd zo teleurgesteld dat het niet was gelukt.Ik had echt het gevoel,nu gaat het gebeuren. Helaas nu al nummer 4 gehad,ik hoop dat ik over een week meer weet. Ik word tenminste elke keer op de 25 of 26 cyclusdag ongesteld. Ik hoefde dus geen 14 dagen af te wachten.
Meis, zet hem op, zorg goed voor je zelf, meer kan je niet doen.
liefs Fleur