alarm gaat af door buggy

Alle alarmpoortjes reageren sinds een maand op onze Quinny Zapp Xtra. Volgens Quinny ligt het (uiteraard) aan de poortjes of het weer! Ik word er tureluurs van, winkelen is niks meer aan!!! De poortjes gaan zowel bij binnenkomst als naar buiten gaan af. Wat kan ik eraan doen?
 
Niets, onze Maxi Cosi Speedy deed dat ook. Iedere keer als ik bij Kruitvat naar binnen liep of naar buiten. Op den duur wisten de kassieres het wel. Maar leuk is anders, als iedere keer iedereen je aanstaart.
 
Dan zit er ergens toch nog een label en na een tijdje worden die blijkbaar weer geactiveerd. Heb het ook gehad en uiteindelijk in de bekleding het krengetje gevonden. Eruit geknipt en geen last meer. Hadden het later met zijn jasje. Soms zijn die alarmpjes bijna niet te vinden.
 
Bij onze kruitvat zijn de poortjes ook echt beroerd! Daar gaat ook altijd alles af. Omdat het altijd gebeurt bij iederdereen, kijkt niemand er meer vreemd op. Maar wel erg irritant want je kunt wel iedere keer terug om zaken te laten bekijken.
wel typisch dat het bij jou iedere winkel is en dit sinds een maand. Eerder was er niks aan de hand?
Dan zou ik idd de wagen eens goed nakijken niet alleen op een label ofzo, maar ook of je niet per ongeluk nog iets kleins in het boodschappenvakje ofzo hebt laten zitten. En of de lak etc. wel nog intact is. Ik weet niet of er iets vrij komt wat de boel activeert als er een beschadeging is. Weet je ook zeker dat het aan de wagen ligt, misschien een nieuwe tas, jas, of sieraad gekocht wat je sinds die tijd draagt?
Succes, lijkt me idd erg vervelend winkelen zo.
 
Hoi,

Wij hadden het ook met onze wagen. Easywalker.
Alleen bleek het uiteindelijk niet het probleem, het gebeurde wel alleen als ik met de wagen op stap was. In mijn jas zat in mijn binnenzak (wist niet eens dat die er zat) ook een alarm. Ik denk echt dat het dat is hoor. En vaak op zwitsal producten zit ook zo'n alarm (hier in R'dam tenminste :)

Succes, genant hè!!!

 
Bij ons was/is het geen label maar het metaal waar de kinderwagen van gemaakt is waardoor het alarm afgaat.
 
Terug
Bovenaan