@ Alberdien, Alice en Erik

Hoi Alberdien,

Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat! Ben je al opgeknapt van je bevalling? Hoe gaat het met twee kids? Is Alice al een beetje gewend aan Erik of is ze best wel jaloers?
Ik ben nu 38 weken...dus dan zit je steeds te denken hoe het zal zijn!

Groetjes Babybelle

Hee hoi!

Alice is al helemaal gewend, de eerste 2 dagen begon ze echt hard te huilen als Erik huilde maar langzamerhand vind ze het steeds minder erg, ze zegt dan wel dat ik de baby moet pakken zodat ie ophoudt! Verder vind ze het al leuk om zijn luier mee te helpen verschonen, er staat inmiddels al een stoel naast de commode zodat ze mee kan kijken!
Ze is af en toe wel iets jaloers maar ik heb inmiddels geleerd hoe ik een boekje kan voorlezen of de dvd aan kan slingeren als ik borstvoeding geef dus dat gaat ook steeds beter. Daarnaast zijn mijn ouders hier nu bij ons op vakantie dus dat geeft een hoop afleiding!
2 kinderen gaat ook prima maar ja, mijn huishouding wordt nog door mijn moeder gedaan dus echt veel kan ik daar ook nog niet over zeggen.... en daarnaast is Erik (net als zijn zus eerder was) een echte slaapkop! drinken, even wakker rond kijken en weer lekker verder slapen. Als hij aan 4 uur wakker op een dag komt dan houdt het wel op denk ik.. Weet dus niet hoe met jou dochter was als baby?
Ben zelf ook al weer aardig opgeknapt, niet echt last van hechtingen meer ofzo en de borstvoeding gaat aardig goed dus dat scheelt ook weer.

Succes met de laatste loodjes en je de eerste dagen niet te druk maken of het allemaal wel goed komt, het gaat echt elke dag beter!

Groetjes Alberdien

Hoi Alberdien,

Fijn om te horen dat het goed met je gaat en met je gezinnetje! Als ik jou verhaal zo lees krijg ik er ook steeds meer zin in! Isabelle was ook een makkelijke baby, dus als ze op elkaar lijken komt dat zeker goed! (en anders ook wel waarschijnlijk haha).

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan