Albert Heijn potjes?

Hallo Meiden,

Hier een potjes mama. Heeft iemand hier ervaring met AH potjes? Ze zijn nieuw en ik ben benieuwd of iemand al ervaring mee heeft. Tot nu toe heeft Kevin alleen Ovarit gehad. Hij is nu 9 maanden. Misschien ter afwisseling AH potjes?

Alle reacties zijn welkom!

Liefs, Loekie mv Kevin 9 maanden

Hoi,

ik heb niet echt een antwoord op de vraag. Ik zelf gebruik altijd de potjes van de Kruidvat, een stuk goedkoper en zeker ook lekker. Moet wel zeggen dat ik de potjes een stuk smakelijker vind geworden nu we bij de 8-maanden potjes zijn beland :)

groetjes Mieke

Hallo,

Ik heb ervaring met de AH potjes voor mijn zoontje van 13 maanden. Hij eet ze net zo goed als alle andere potjes. Ik denk nl dat al die potjes babyvoeding hetzelfde zijn, alleen een ander merkje. Dus wat mij betreft.......gewoon AH potjes geven!

Catja

ik had ook eens gekeken naar die potjes van de AH, maar ik zag dat het er alemaal wel erg fijn uitzag.
Naar mijn mening zien alle potjes er een beetje hetzelfde uit.
Mijn mannetje is nu 10 maanen en eet eigenlijk al erg vaak met de pot mee, hij heeft geen moeite met wat stukjes erin en dat is natuurlijk wel fijn.
Dus voor hem maar geen potjes meer, zo leert ie een beetje kauwen.
Ik kocht ze zo nu en dan voor de afwisseling, maar nu ie wat groter is vind ik het niet meer zo nodig.
De potjes van AH was zelfs bij 12 maanden wel erg fijn gemalen, dat hoeft toch niet meer...... vind ik niet in ieder geval.

Hoi, die van mij hadden iets tegen Olvarit. Bij mij aten ze alle merken door elkaar. Die van Zonnatura en Nestlé zijn ook erg goed, evenals die van Blédina. Onze jongste is vooral gek op die van Nestlé. Ze eet meestal met de pot mee, maar heeft nu met 14 mnd. pas haar 3e tand en kon dus nog niet alles wegkrijgen, waardoor zij wat langer   potjes eet.

Ik heb een aantal 12 maanden potjes van AH geprobeerd, maar ze vielen mij een beetje tegen. Idd erg fijn gepureerd en de sturctuur is een stuk vloeibaarder dan die van Olvarit die op deze leeftijd vrij stevig is. Maar ik gebruik de potjes alleen voor bijzondere situaties want in principe eet zoon met de pot mee (is 13 maanden)

ik wist niet dat ah eigen merk potjes heeft.
als ik er weer kom ga ik ze proberen.
athans mijn dochter natuurlijk.
vaak zijn het toch weer net andere smaken.
ook zo beiden wij de maaltijden uit.
want zelf ben ik geen top kok, en die potjes zijn dus een uitkomst.
groetjes

Terug
Bovenaan