Albert Heijn reclame

Ik moet dit even kwijt. We zitten lekker televisie te kijken en kijken naar medical examinars. Een van de artsen ligt in het ziekenhuis en wordt wakker na een hele aflevering drama. Onder normale omstandigheden was het eindshot een shot waar we beiden van in tranen schieten en ik ben ijskoud en voel niks.

Na wat reclames en inmiddels een nieuwe serie komt er weer reclame en daar zit een extra lange en uitgebreide reclame van Albert Heijn tussen voor de kerst. Zit ik toch met dikke tranen en zakdoeken te proesten over de gezelligheid en die irritante vent van Albert Heijn die het licht niet aankrijgt en uiteindelijk met zn team staat te genieten van de prachtige lichtjes. En mijn lief en ik beginnen hard te lachen(ik huil nog steeds intens) om het feit dat ik nu dus wel moet huilen.

Het was echt te belachelijk voor woorden en hilarisch!!

Hahahahaha mooi is dat he... Ik had dat gisteren in de auto... Op alle matrix borden boven de weg stond toch het kenteken van die vader die zijn 4 jarige dochter had ontvoerd.. Ik kreeg een amber alert over dat meisje en heb zitten janken.. Echt gigantisch gewoon...! Zal vast wel weer een keer overgaan... zucht.

Maar die man van de AH reclame is ook wel heel erg leuk!

herkenbaar. Ik kan naast raar opkomende huilbuien nu ook erg uitgebreid lachen om eigenlijk niks bijzonder grappigs op tv. Is ook erg vermakelijk.

Terug
Bovenaan