albert hein aap

A

Anoniem

Guest
volgens mij was iemand laast op zoek naar een aap die bij albert hein was gekocht. bij onze AH hebben ze op dit moment een hele hoop knuffelbeesten liggen, ook apen dus. Heeft iemand de aap nog nodig? En hoe zag hij er uit?

Annemieke

WIJ!! Tenminste als het die is die we zoeken.....

Hier is onze aap... (en het blijft een mooie foto...hier was ze pas één week oud..)
Hij heeft een rood/wit gestippeld sjaaltje om...

Dus mss hebben ze 'm wel bij Appie...

Hij lijkt er verdacht veel op, maar heeft geen sjaaltje om. Vrijdag kom ik weer bij de appie en dan zal ik eens goed kijken.

Patty,  aan de aap van jou  zit echt een label van de Hema! Kan me niet voorstellend at ze dan exact dezelfde bij Appie verkopen...

ja dat is ook wel weer zo...

Maar degene van wie ik 'm gekregen heb zegt dat ie van de Intertoys komt....
Dus mss zijn er wel dubbelgangers in omloop  

We wachten het wel af....

Hey Annemiek!
Dat was ik, met die verloren AH aap!
Werd laatst van vriendin foto via sms haha.. die stond op dat moment in de Albert Heyn.. maar dat gaat dus om een andere serie apen... tenminste in de Albert Heyn te Hoofddorp...

Mocht je hem herkennen van onderstaande foto... Dan hoor ikhet graag van je.
Overigens is ze gister aan haar amandelen geholpen, hoop dat het helpt net als bij jouw kleine man!

Dank Daan!

moeilijk hoor, maar als je interesse hebt dan ga ik vrijdag even kijken met een uitgeprint foto. Ze waren niet door (max 6 euro). als je wilt kan je je mobiele nummer mailen naar zeventien@hotmail.com. Dan kan ik je vrijdag even bellen als ik bij de appie ben.

Annemieke

Terug
Bovenaan