alcohol drinken

Ik ben 11 weken en vijf dagen zwanger. Ik drink geen alcohol meer. Ik merk in mijn omgeving dat zwangere vrouwen het niet erg nauw nemen met alcoholgebruik. (zij drinken nog regelmatig) Ben ik een zeur of zijn meerdere vrouwen die voorzichtig zijn...

groetjes
 
Hoi,

Ook ik ben gelijk gestopt met drinken (alcohol) en roken. Het blijft ieder zijn eigen keuze, maar iedereen weet dat het beter is om niet te doen. Vind je zeker geen zeur hoor ook ik ben hiermee super voorzichtig.

 
je bent zeker geen zeur. van de week stond nog een keer in de krant hoe slecht tabak en alcohol zijn voor je kindje.
Je wilt toch het beste voor je baby? Ik drink ook niks. Maar iedereen moet dat zel f weten...
 
hoi ik ben ook nu 11 weken en 4 dagen zwanger maar ik drink echt niet meer hoor.
Vind het niet normaal die vrouwen wat drinken als ze zwanger zijn echt schandalig vind ik!!!
en je hebt echt helemaal gelijk en bent geen zeur.
Fijne zwangerschap nog.
groetjes
 
Dag dames,

Ik ben het er helemaal mee eens als je zegd dat alcohol niet goed is voor je kindje. Ik ben nu 4 maanden zwanger en heb wel tot twee keer toe een heel klein wijntje gedronken op een feestje. Ik heb het hier ook met mijn vk. over gehad en die vertelde mij dat heel soms echt geen kwaad kan. Ik ben een echte wijn liefhebber maar weet waarvoor ik het op het moment laat natuurlijk. Wel kijk ik weer uit naar dat ene wijntje dat ik met kerst niet laat staan. Ik denk dat het het belangrijkst is dat je je er bewust van bent en het er ook bij eentje laat.

 
Ik ben ook gestopt met roken en drinken. Daarnaast let ik goed op wat ik eet. ik zorg voor voldoende groente en fruit, alleen volkoren brood, macaroni etc. Ik denk dat je nooit een zeur kan zijn als je goed op jezelf en je kindje past. Volgens mij word je pas een zeur als je tegen anderen gaat zeggen hoe zij zich moeten gedragen.
 
Ik ben toen ik zwanger was ook gelijk gestopt met alcohol drinken. Roken ben ik helaas niet mee gestopt maar GELUKKIG heb ik acht weken geleden een prachtige zoon op de wereld gezet. Je bent trouwens absoluut geen zeur. Je wilt gewoon het beste en gezondste voor je kindje.
 
Ik ben erg anti roken en drinken tijdens een zwangerschap ! Ik vind het een kleine moeite om het te laten voor je kindje. Ook is meeroken erg schadelijk dus ook als de baby er is. Maar helaas zijn mense erg egoistisch tegenwoordig en denken alleen maar :" maar ik kan het niet" i.p.v. het eens echt te proberen. Geniet lekker van een drankje op z'n tijd ,maar roken nee..............
 
Terug
Bovenaan