<p>Hoi!</p><p>Momenteel voel ik mij even heel ellendig en wil ik mijn issue even kwijt.</p><p>Mijn dochter van 7,5 week slaapt de laatste tijd ruim 4 a 5 uur achter elkaar na de voeding 's avonds. Ik durfde het voor het eerst voorzichtig weer aan om een bodempje rode wijn te drinken</p><p>Gelijk na de voeding van 22:00 uur heb ik een paar slokjes rode wijn gehad. Helaas kondigde mijn dochter zich ineens vrij kort daarna en wilde ze ineens nog even aan de borst. Denk dat dit zo'n 10 a 15 minuten na de tijd was. Ik heb dit gewoon gedaan maar later ging toch het schuldgevoel knagen. Of ze mogelijk niet alcohol heeft binnengekregen. Ik dacht dat dit niet zo'n vaart zou lopen, maar las op internet dat alcohol zich al vrij snel vermengt met de moedermelk.</p><p>Ze heeft maar een klein beetje gedronken na de tijd omdat ze het grootste gedeelte van de voeding daarvoor al had gehad, maar een klein beetje is al meer dan niets uiteraard.</p><p>Ben even benieuwd naar reacties van anderen. Ik weet wel dat dit de eerste en laatste keer was voor mij.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties</p>