alcohol? nee dank je!

hallo dames,
voor mijn zwangerschap dronk ik nog wel eens cola malibu (wijn en bier moet ik van spugen) toen ik het vermoeden had zwanger te zijn niet meer gedronken.
nu na mijn bevalling ben ik bang dat het schade kan aanrichten, dat ik er niet lekker van word of dat ik het gewoon niet lekker vind.
durf de kans niet te nemen om het te proberen.

Heel goed van je, je hebt nu immers de verantwoording voor een kleintje.
Sinds onze kinderen er zijn wil ik ook niet veel meer drinken en zeker niet tegelijk met mjn man. Als er iets gebeurd moet er iemand kunnen rijden!

Als je er geen zin in hebt gewoon lekker niet doen. Wat jessica zegt is in jouw geval helemaal omdat je vriend niet meehelpt. Je wil geen risico nemen dat er iets mis gaat met Alicia, dus het is een heel goed besluit van je!! Je bent dan wel 18 maar je denkt tenminste wel goed na voor je dochter en jezelf!!

hey kelly,

ik heb dat ook hoor. alleen spuugde ik alleen van te veel bier hihihi.
nu met pascal vind ik het prima dat marc een biertje neemt, maar ik blijf nuchter. het geeft me een naar gevoel dat pascals beidde ouders aan de alcohol zitten. zelfs al gebeurt dat natuurlijk niet dagelijks. ik drink dus ook niet meer.

Doen wat je zelf prettig vind, ik drink nooit alcohol en mijn man ook niet, al vind er niks mee met mate!
Maar als je het liever niet meer doet/durft lekker voor een spa-tje gaan ;-p

Terug
Bovenaan