Alcohol vrij bier mag toch wel?

Hoi meiden,

misschien vinden jullie het een verslaafde vraag. Maar ik vind het gewoon gezellig als het lekker weer is om een te drinken ipv water of een sapje.
Nu heb ik   biertjes van Bavaria waar o% alcohol in zit.
Dit kan toch zeker geen kwaad? Of zitten er toch stoffen in die niet goed zouden zijn?
Het zou om twee van die biertjes per week gaan.

Groetjes Nance

alcoholvrij mag wel lijkt me. en er zijn wel meer sapjes waar niet erg goede stoffen inzitten. Zoals light drinken.

ik ben benieuwd eigenlijk of je helemaal geen alcohol mag of wel 1x in de week bijvoorbeeld 1 glaasje?
Weet iemand of dit kwaad kan?

Mijn verloskundige adviseerde 4 jaar geleden om geen alcohol te nuttigen, maar ze verbood het niet.
Nu ben ik weer zwanger. En ze geeft heel duidelijk aan dat ze het ernstig afraadt alochol te gebruiken. Zelfs niet dat ene slokje of dat ene kleine glaasje...

Natuurlijk mis ik mijn wijntje enorm. Die sigaret kan ik sinds mijn zwangerschap prima laten liggen, maar dat ene wijntje blijf ik missen. Ach, ik weet waar ik het voor doe. Om mijn kindje zo optimaal mogelijk te laten groeien en ontwikkelen in mijn buik. Dan is voor mij de keuze makkelijk gemaakt!

Groetjes!

Terug
Bovenaan