Alcohol

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vandaag was in het nieuws dat ook mannen geen alcohol mogen drinken als je zwanger wilt houden. Mijn man drinkt af en toe een glaasje wijn of biertje. Houden jullie partner er wel rekening mee?

Groetjes

mijn vriend drinkt elke avond een paar biertjes. de dag dat hij geen biertje drinkt wil ik nog mee maken.

Ik drink alleen een wijntje als ik ongesteld geworden ben...

zolang ik nog niet wet of ik zwanger ben drink af en toe nog best eens kofie amaretto of een wit wijntje en mijn vriend drinkt in het weekend ook gewoon z'n pilsje!! het wordt een beetje krampachtig als het langer duurt om zwanger te worden!!

Hoi hoi,mijn viriend drinkt niet,en ik ook niet,ik vindt het allemaal een beetje overdreven!!!ik vindt zolang je nog niet zwanger bent,mag je best af en toe wat drinken.

gr manuela

Wij zijn nu bijna anderhalf jaar bezig en dan de hele tijd nuchter blijven!! Je moet ook een beetje leven. Toen we te horen kregen dat mijn man slecht zaad heeft is hij wel bijna gestopt met dirnken. Hij drinkt nu max 1 biertje per avond(dat is zijn keuze.

gr
Marielle

nu dat ik bezig ben om zwanger te worden houd ik er wel rekening mee. Normaal als ik uit ben kan ik aardig wat drinken, en nu drink ik niet of alleen een wijntje of zo. Mijn vriend drinkt ook wel minder en drinkt meestal alleen wat in het weekend, dus ik zou me niet zo'n zorgen maken. Als je zo krampachtig moet bezig zijn gaat de lol er ook van af. Maar ik zelf houd er wel rekening mee, en zeker op de dagen als ik niet ongesteld ben, als ik ongesteld ben drink ik ook gewoon mijn wijntje.

succes.

Terug
Bovenaan