Alcohol

Zit nu al bijna een hele week naar die fles pasoa te staren die in de koelkast ligt.
Heb zo'n zin in een glaasje Pasoa Jus.
Maar heb geen zin om er aan te beginnen want vaak als ik 1 glaasje heb gehad wil ik er nog 1 en nog 1... En dat is nu niet echt verstandig.
Ik drink echt bijna nooit (hooguit 1x in de maand en das al veel) maar als ik dan drink heb ik altijd zin in 2 of 3 glaasjes. Komt denk ik nu die paasdagen voor de deur staan en je altijd andere dingen gaat eten en drinken

Lekker laten staan, over een paar maand kun je er weer lekker van genieten. Er zijn trouwens ook alcoholvrije wijnen te krijgen, misschien iets voor jou?

Ohh ik weet nog hoe ik de vorige keer had besloten.. als de uk is er gaan we aan de champagne! En dan ga ik een keer flink aan de wijn.. Maar puntje bij paaltje... Na de geboorte komt er ook niet veel van.. hhahaha

Nu het mooie weer voor de deur staat krijg ik steeds meer trek in zon en rose.. Ohhh jummie!

Het is inderdaad wat je zegt Betty, daarna komt er ook niks van. Heb nu al bijna 2 jaar 3 flessen van mijn favoriete drankje staan. Vroeger zouden die het eind van de maand niet halen hahahahah. En eigenlijk mis ik het ook helemaal niet.

Hey!

Heel herkenbaar:) Ik sta nu al bijna 2 jaar droog! (1e zwangerschap en tijdens bv zwanger geworden).

Wat ik af en toe heel lekker vind is om een mocktail (alcoholvrije cocktail) te drinken. Daar mis je alcohol bijna niet in!

Terug
Bovenaan