alecto babyfoon.

Hoi allemaal.

Eerder deze week was er een topic over babyfoons. Ik las goede verhalen over de alecto van philips. Deze is nu in een aantal winkels in de aanbieding dus ik gisteren de stad in. Toen ik aan 2 verkopers vertelde van jullie enthousiasme stonden ze mij verbaasd aan te kijken. Volgens hun bromt die heel erg en hebben ze meer van die klachten.
Nu heb je de philips avent maar die is ook weer duurder maar schijnt die klachten niet te hebben.
Wat moet ik nu? Ik word soms gek van alle keuzes die je moet maken.

Groetjes Minke

Wij hadden bij onze eerste de Alecto babyfoon en absoluut geen klachten hoor! Waarschijnlijk wilden die verkopers jullie gewoon een duurder merk aanbieden (let wel: aansmeren....)

Groetjes, Linda

Hier ook geen brom hoor, heb em er net nog even bijgepakt, want wij hebben hem al een jaar of 2, maar nee geen nare geluiden.

Wij hebben destijds gekocht voor mijn stiefzoon, als mijn   man aan de overkant ging vissen kon hij zijn vader ff roepen als er iets was. Of als we ff iets gingen drinken bij de buren.  Hij was toen 7, nu 9 en vond het te eng om alleen thuis te blijven, maar zo ging t prima. (er zit ook een terugpraatfunctie op)

grtjs Mick

Hallo

Wij hebben een alecto DBX 88 ook met terug praat functie. Hier ook geen gebrom en we hebben de babyfoon nu 16 maanden.

Destijds gekocht via www.defrieslandshop.nl was goedkoper op internet. Heb even gecheckt nu 63 euro. Geen idee wat deze nu kost in de winkel.

Succes met je keuze.

Groetjes

Diarich

Hier ook geen brom hoor... kijk anders is op kieskeurig.nl...misschien staan daar meer revieuws, ook over degene die je nu hebt gekocht! De babyfoon die ik heb krijgt daar een 8,7 en ik heb nog niks gelezen over een brom!

Hi hi,

Volgens mij is er verwarring. De babyfoon die ik aanrgeraden kreeg hier op t forum was de Alecto Dect, das niet van Philips volgens mij.
Toch?

Kijk eens op www.babyfoonshop.nl en dan kun je ze vergelijken op www.babyfoonshop.nl

Succes!

Groetjes Janneke

Hier ook de electo (bij zwangerschap zoontje aangeschaft) en ben er nog steeds érg over te spreken!! Geen ruis of storingen gehad en goed bereik.. Vind het echt een super babyphone! Heb hem nu dus al 2,5 jaar elke dag in gebruik en werkt nog steeds optimaal.

Máár er zijn diverse types van electo, dus misschien dat daar het verschil in zit!??

Succes!

Esmé mv Kay en ???
(25,1 wk zwanger)

Terug
Bovenaan