aleen staande moeder

<p>Ik zoek contact of tips met of van een aleen staande moeder.</p><p>Het klinkt zo gek maar zie het overal gebeuren en nu gebeurd het waarschijblijk mij ook. </p><p>Een kindje en uit elkaar gaan!</p><p>De sfeer is thuis niet te houden en dat lijkt meer aan mijn vriend te liggen! Praten heeft geen zin meer. Ik vind het zo erg voor mijn meisje. En als ik echt bij hem weg ga en na alles wat er gebeurt is wil ik verlopig niks met hem te maken hebben!</p><p>Herkent een aleen staande moeder zich hier in. Hoe zijn jullie er samen en vooral sterker uit gekomen! Iedereen zegt je komt er sterker uit. Maar in mijn ogen gaat dat nooit lukken want in mijn ogen is papa mama en kindje samen alleen maar belangrijk. </p><p> </p><p>Ik moet al niet aan het idee denken. Dat als mijn vriend een nieuwe vriendin heeft samen over mijn kind papa en maatje gaan spelen. </p><p>Wij zijn overigens niet getrouwd en hij heeft de kleine aleen maar erkend bij de geboorte maar ook geen gezag!</p><p>Ik kom graag in contact met jonge aleen staande moeders! </p><p> </p>

Hoi. Het beeld van alleenstaande moeder zijn vond ik ook vreselijk en niet wat ik voor ogen had. Maar het went en beter alleen dan bij elkaar blijven voor "het plaatje" daar word je dood ongelukkig van

Ik vond de eerste maanden alleen vreselijk wennen en heb er wat af gejankt zeker als de kids bij hun vader waren maar, ik genoot ook van de tijd die ik had om dingen voor mijzelf te doen.
En nee het is niet leuk als je ex een nieuwe partner krijgt, maar ook jij vind je weer iemand die de bonusrol voor je kindje gaat vervullen.
Je merkt vanzelf dat dat soort dingen heel natuurlijk gaan.

Mijn kinderen hebben bijvoorbeeld niks net h
un stiefmoeder maar zijn dol op mijn nieuwe man en daar kan ik dan stiekem heel erg van genieten (en ja das ook een stukje wraak richting mijn ex?)

Het komt allemaal goed echt. Voor je kindje zijn gelukkige ouders apart fijner dan twee ouders ongelukkig samen. Dat is ook wat mijn kids zeggen, het is nu zoveel rustiger voor ze nu papa en mama niet meer samen zijn.

Wat fijn dat je nu weer gelukkig benthem!
Hoe oud zijn jouwn kindjes als ik vragen mag?
Ik snap de wraak gevoel heel goed?
Hoevaak zijn de kindjes bij de papa.

Toen wij uit elkaar gingen halverwege 2019 waren mijn kinderen 9 en bijna 6.
We hebben co-ouderschap dus ze zijn de helft van de tijd bij mij, op vaste dagen en om het weekend.

En dingen kunnen heel snel weer veranderen. de scheiding was januari ,2020 definitief en Diezelfde maand leerde ik mijn huidige man kennen. We woonden binnen een half jaar samen en waren binnen het jaar zwanger, terwijl ik altijd dacht jaren alleen te zullen blijven.

Als ik zie hoe ik er door heen zat in 2019 toen we uit elkaar gingen, en wat voor diep dal ik uit kom, kan ik me niet voorstellen dat dat pas 3 jaar geleden is.

Het is heel zwaar maar het komt goed, echt!

Terug
Bovenaan