Alexandra3, hoe was je echo?

Ja, goed nieuws. Het was goed, hartje klopte, het bewoog, geweldig!!! Ik was stiknerveus en moest ook nog eens 45 minuten wachten, ze liepen erg uit. Ze verontschuldigden zich voluit, want ze weten mijn verleden met twee keer een echo waaruit bleek dat het gestopt was met groeien. Ze hebben me dan ook in alle rust geholpen en ik heb wel een half uur aan het echoapparaat gelegen. Ook zij blijven voorzichtig en zeggen ook steeds, weer een stapje verder! Morgen ben ik 13 weken. Het kindje was nu bijna 7 cm en dat was goed, zelf een dagje of twee verder. Wij zijn zoooo blij. Ik wens iedereen die in de miskraamfase zit heel veel sterkte en dat ook jullie snel goed nieuws mogen krijgen! Bij mij is het twee keer achter elkaar fout gegaan en nu lijkt het toch goed te gaan, dus er is hoop voor iedereen!

Liefs Alexandra

Fijn om te lezen dat de echo goed was. En vandaag alweer dertien weken! Dat gaat de goede kant op.

Voor mijzelf vind ik het ook fijn om te lezen dat anderen na een (of meerdere) miskramen weer een goede zwangerschap kunnen krijgen. Dat geeft mijzelf wel hoop. Ik moet volgende week voor de curettage en daarna moet ik een menstruatie afwachten. Daarna kunnen we weer aan de slag. Ik moet zeggen dat ik het best wel weer positief spannend vind om weer zwanger te raken. Hoe lang zal het deze keer gaan duren voordat het raak is? De vorige twee keer ging het erg snel dus ik heb goede hoop.

Terug
Bovenaan