Algehele malaise

Ik ben nu 35w5d zwanger en voel me de laatste dagen niet happy.
Heb al een paar dagen een vervelende zeurende buikpijn ben erg moe en kan echt niks hebben. Van niemand...... zucht.
Daarnaast vanmorgen mijn ontbijt er alweer uitgegooid en ben echt zonder energie.
Hoop niet dat ik de buikgriep ga krijgen (die momenteel wel heerst). De kleine vond het ook al niet zo prettig toen ik moest spugen. Mijn hele buik helemaal verkrampt. Hij ging er flink tegenin.

Wil nog zoveel doen vandaag.... maar heb er de energie gewoon niet voor. Balen.

Ha Suus,

Vervelend dat je je zo ellendig voelt zeg!
Hoop dat je snel opknapt.
Wilde net een stukje schrijven over hoe ellendig ik me de laatste dagen voel.
Heel veel harde buiken en overdag veel voorweeen, 's nachts is er niks aan de hand.
Ik moet niet overgeven zoals jij, maar ben constant aan de diaree, heel vervelend.
Ook de hele dag door moe en kan ook niks hebben!
Morgen naar de gyn, misschien horen we dan wanneer ik word ingeleid, maar ben bang dat ik dat pas volgende week ga horen! Ben er zo zat van ( behalve van het getrappel in mijn buik)
Meid doe lekker rustig aan en rust goed uit, je hebt straks genoeg energie nodig!

Hi Suus,

Doe het lekker rustig aan! Laat de boel maar even de boel... morgen weer een dag... of overmorgen.

Ik hoop niet dat je echt behoorlijk ziek gaat worden, dat zou erg vervelend zijn. Is al geen pretje eerder in de zwangerschap, maar met de bevalling voor de deur helemaal niet!

We kennen allemaal van die dagen, dat we het niet meer zien zitten. Ik ben de kwaaltjes ook meer dan zat. Alleen inleiden en dergelijke zit er bij mij nog 6 weken niet in, denk ik. Qua kind betreft heb ik een voorbeeldige zwangerschap dus zullen ze het wel zo lang mogelijk laten zitten, ben 36 weken.

Ik mag morgen ook weer naar de gyn en dan zal ik wel elke week terug moeten komen. Dat is wel het nadeel van een zkh ver weg: ik moet er 30-45 over rijden. Maar dat is mijn eigen keuze.

Heel veel sterkte!

Gr. Tamara.

Ha Suus,

Wat enorm balenzeg. Ik hebnu ook steeds vaker van die baaldagen. Ben 38 wek en 5 dagen en ben het om eerlijk te zijn zat!!! Heb gisteren ook moeten overgeven en ben de hele tijd misselijk voel me gewoon niet fit. Ach meid we moeten gewoon volhouden. Die laatste loodjes wegen nu eenmaal het zwaarst. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Lfs. Robin

Helaas nog steeds dezelfde klachten, maar inmiddels ook geel om mijn ogen.
Gisteren maakte mijn schoonzusje mij daar attent op, dus vandaag even gebeld voor de bloeduitslagen van vorige week.
Leverfuncties zijn helaas weer verstoord. Nog wel binnen de grenzen, maar omdat ik nu weer geel ga zien moet ik morgenmiddag extra op controle komen. Even weer leverfuncties laten prikken. Ben benieuwd. Vrees dat ze deze week flink verslechterd zijn. Ik wil ook niet dat ze me weer zo lang laten lopen als bij mijn dochter, want toen duurde het erg lang voor ik was opgeknapt.
Dus wie weet toch nog iets eerder bevallen dan de geplande datum over 2 weken......

Terug
Bovenaan