Algehele malaise

Sinds twee dagen zo ontzettend moe, te beroerd om een stap te zetten, moest vandaag ook werken en heb me ziek gemeld, ben gisteravond om tien uur op bed gegaan, tot vanmorgen half negen...om half tien erweer in tot twaalf uur..ff wat eten en om een uur erweer in tot half vier...nu half gaar op de bank zitten en me nog steeds doodmoe voelen...last van mijn kuiten/spieren..toch griepje onder de leden of zal het met de zwangerschap te maken hebben..??

Kan wel de zwangerschap zijn hoor. Ik voel me precies zo. Vanmiddag ook weer een slaapje gedaan een een uur later zou ik zo terug mn bedje in stappen.... Echt futloos. Te futloos om wat dan ook te doen. De rest is hier in prima gezondheid dus ik denk echt dat dit de hormonen zijn......

Hee dacht dat ik hier al op had gereageerd...
Maar wat superrot dat je je zo voelt.
Het is een duidelijk signaal van je lichaam, maar wel onhandig. Het kan heel goed door je zwangerschap komen. Ik voelde me de vorige keer ook zo, en dat was met 12-13 wkn van de een op de andere dag over, heel gek. En tja je bent nu ook vatbaarder voor ziektes en verkoudheid dus dat zou ook nog mee kunnen spelen.
Veel beterschap en hou vol voor het goede doel! Af en toe gewoon lekker gaan liggen
Hou je haaks!

Thanks allen, ligt ook een virusje ten grondslag...begin te snotteren..
Nog maar ff paar dagen kalm aan, volgende week hebben we herfstvakantie en ben ik op de woensdag na alle dagen vrij...

Zwanger in je eerste trimester en een virusje zijn niet zo'n mooie combi. Je bent nl al heel erg moe en dan pakt zo'n stom virus je ook nog. Heel veel beterschap!!! en pak je rust (voor zover dat mogelijk is!)

Terug
Bovenaan