Algehele narcose 26 weken zwanger

<p>hallo, </p><p>ik moet geopereerd worden aan mijn oog en dit moet helaas onder algehele narcose.. </p><p>heeft iemand hier ervaring mee? </p><p>Ik maak mij echt ongerust hoe dit zal zijn voor mijn kleine meid.. </p><p>liefs </p><p>marielle </p>

Wat vervelend!
Voor operaties die echt niet later dan de zwangerschap uitgevoerd kunnen worden is algehele narcose wel een optie. De anesthesist kan je hier alles over vertellen.
Mijn vriendin had met ongeveer hetzelfde termijn een spoed blindedarmoperatie en dat is ook goed gekomen. Alles wordt goed  gemonitord.
Beterschap! 

Ik heb met 16 weken een galblaas operatie gehad, maar alleen als het echt niet anders kan doen ze het, er zitten wel risico's aan. Gelukkig is bij mij alles goed gegaan 

Hoi! Een operatie onder algehele narcose wordt, zeker als je zwanger bent, alleen gedaan als het niet anders kan. Narcose wordt liever niet gegeven in het eerste trimester, maar die ben je al voorbij? Wat voor operatie is het als ik vragen mag? De meeste oogheelkundige operaties duren niet zo lang. Zo krijgt je kindje er weinig van mee. Laat je even goed informeren door de ansthesist.

Bedankt voor jullie antwoord. 
Het gaat om een netvlies operatie, die ook echt nodig is helaas.. zonder deze operatie zal ik rechts nooit meer iets kunnen zien en uitstellen gaat helaas niet. 
Er is al veel verteld door de artsen, maar blijf het eng vinden.. best logisch toch? Wil het allerbeste voor de kleine? 

Terug
Bovenaan