A
Anoniem
Guest
Hallo,
Ik heb even een vraag die eigenlijk in geen van de forum's thuis hoort!
Ik had een paar dagen erg last van kramp in mijn buik, aan de beide zijkanten een beetje hoog in de buik,en af en toe (3x p.d) een steek in de onderbuik.normaal heb ik hevige aanhoudende kramp in de onderbuik en is deze opgezet,dat is nu niet het geval
Ik had vierdagen grotere en zeer pijnlijke borsten.
Ik had witte afschijding en later was het iets bruinig.
Van de week kon ik niet eens lopen van de pijn dat duurde een uurtje of twee. Gister had ik redelijk bloedverlies en nu nog een beetje.
Ik denk dat het niet een normale ongesteldheid is want normaal is die rond de 24 tot 30 dagen en de afgelopen 3 maanden op de 26e dag (door de IUI behandelingen)en gister was het de 17e dag.
Ook de normale menstruatiepijn voelt altijd anders dan nu.
Ik had deze maand geen IUI en dus ook geen clomid gebruikt.
Waarom reageerd mijn lichaam zo anders of maak ik mij zorgen om niets?
Gr Anoniem
Ik heb even een vraag die eigenlijk in geen van de forum's thuis hoort!
Ik had een paar dagen erg last van kramp in mijn buik, aan de beide zijkanten een beetje hoog in de buik,en af en toe (3x p.d) een steek in de onderbuik.normaal heb ik hevige aanhoudende kramp in de onderbuik en is deze opgezet,dat is nu niet het geval
Ik had vierdagen grotere en zeer pijnlijke borsten.
Ik had witte afschijding en later was het iets bruinig.
Van de week kon ik niet eens lopen van de pijn dat duurde een uurtje of twee. Gister had ik redelijk bloedverlies en nu nog een beetje.
Ik denk dat het niet een normale ongesteldheid is want normaal is die rond de 24 tot 30 dagen en de afgelopen 3 maanden op de 26e dag (door de IUI behandelingen)en gister was het de 17e dag.
Ook de normale menstruatiepijn voelt altijd anders dan nu.
Ik had deze maand geen IUI en dus ook geen clomid gebruikt.
Waarom reageerd mijn lichaam zo anders of maak ik mij zorgen om niets?
Gr Anoniem