Ali express babyfoon

<p>Hoi, </p><p>Wij zijn opzoek naar een goede goedkope babyfoon. Waarbij je op je telefoonapp kan kijken via camera.</p><p>Er schijnen goede babyfoons op ali te staan? Ervaring? </p>

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik houd me veel met cyber veiligheid bezig en wil je wel waarschuwen voor de kwetsbaarheid van zulke apparatuur. Zorg ervoor dat je niet gehackt wordt!

Wanneer je een camera hebt ben je alleen maar geneigd erop te gaan kijken. Misschien wel meer dan normaal. En als je twijfelt of hij/zij wel slaapt of er niet heel vreemd bij ligt zal je alsnog ècht moeten gaan kijken. Een camera geeft veel meer afstand, je ziet dat ze ‘maar’ aan het draaien of woelen zijn en omdat je vind dat het meevalt ga je bijv niet even ècht kijken of laten merken dat je er bent. 
Hoelang zou je een camera willen gebruiken. Zelf wil je ook niet bespied worden? Ook met het oog op hacken zoals eerder genoemd.
Aan andere kant zal de reden van een camera vast zijn dat je de trap ‘niet voor niets’ op en af loopt en je kleine niet wakker wordt? 
Jij hebt je keuze al gemaakt voor een camera maar ga dan niet voor een cheap ding zou mijn advies zijn. 

Babyfoons die je via een netwerk kan verbinden om op je telefoon te kijken, kunnen makkelijker worden gehackt. Op deze wijze kunnen mensen meekijken naar je kind of als je aan het voeden bent, of ze houden in de gaten wanneer je niet thuis bent zodat ze kunnen inbreken. Beter neem je dan een babyfoon met camera die gewoon via een schermpje te bekijken is. 

Babyfoons die je via een netwerk kan verbinden om op je telefoon te kijken, kunnen makkelijker worden gehackt. Op deze wijze kunnen mensen meekijken naar je kind of als je aan het voeden bent, of ze houden in de gaten wanneer je niet thuis bent zodat ze kunnen inbreken. Beter neem je dan een babyfoon met camera die gewoon via een schermpje te bekijken is. 

Ik heb er een met een monitor erbij met camera en werkt echt supergoed! Heel blij mee en maar 40 euro terwijl soortgelijke hier rond de 100 of meer weggaan. Ook ver bereik. Top!

Terug
Bovenaan