Alice

Hoi Hester,

Op het moment dat je je eisprong hebt, krijg je de twee weken ervoor kado. Het maakt niet uit hoe lang je cyclus is. Vandaar dat je al bijna een maand onderweg bent voordat je overtijd bent.

Ik heb voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad en mocht daarom al met ruim acht weken voor een echo en toen zagen we een prachtig hartje knipperen. Je kunt vragen of je toch eerder mag, gewoon uitleggen dat je stik in de zenuwen zit. Ik hoop dat alles goed is!

Groetjes Alice
 
Hoi Alice
Joh ik denk dat je gelijk hebt,ik kan pas om 2 uur bellen(ze zitten telef. hier van 2 tot 3)Ik probeer het gewoon.Jullie zullen met gemak mijn gezeur ook wel zat zijn.Ik ben mijn eigen gezeur al zat.Het is gewoon raar dat je ineens zo onzeker kan zijn.Ik laat het je nog wel weten.Dank je wel hoor.
liefs Hester
 
Hoi Alice,daar ben ik weer.Nou,knudde hoor,geen plek,geen tijd,gewoon wachten tot de 14e.Heb ik weer.Komt nog eens bij dat ik nu een andere vk aan de telefoon had die zei dat ik absoluut nog geen 7 wk. kon zijn,maar hoeveel wel wist ze ook niet.Zijn er dus 4 of 5 vk in die praktijk,en dan heb je nog verschil.Ik wacht het maar af anders word ik wel gek.
 
Hoi Hester,

Je zeurt echt niet, je bent gewoon onzeker, dat is logisch en de verloskundigen helpen ook niet erg mee. Gelukkig is het dinsdag over twee weken al moet je maar denken en heb je zeven kinderen die je waarschijnlijk zo druk houden dat je de tijd wel door zult komen. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je de 14e positief nieuws krijgt!

Groetjes Alice
 
Terug
Bovenaan